רכב

טסלה הכריזה על החניה היקרה ביותר בארץ

לאחר מספר עימותים בין נהגים עקב אי פינוי עמדות טעינה, טסלה הכריזה על תעריף גבוה במיוחד למי שבוחר להשאיר לחנות את הרכב שלו מעבר לטעינה
מערכת ice | 
טסלה (צילום יוטיוב/ Elon Musk Zone)
טסלה יצאה אתמול (רביעי) במהלך שאמור לגרום לנהגים לפנות את עמדת הטעינה בזמן, ובכך ייצרה למעשה את מקום החניה היקר ביותר בישראל. החברה הודיעה כי נהג שלא יפנה את רכבו מיד עם סיום הטעינה, ישלם על שהות הרכב 2 שקל לדקה.
התשלום הנ"ל הוא כאשר מתחם הטעינה נמצא בתפוסה של מעל 50%, במקרה שהאולם בתפוסה מלאה, הנהגים שגמרו להטעין ישלמו 4 שקלים על כל דקת טעינה נוספת. החיוב יתחיל 5 דקות לאחר סיום הטעינה.
 
בעלי המכוניות החשמליות מכירים היטב את הבעיה הזו של חוסר בעמדות פנויות בגלל נהגים שרוצים להשהות עוד קצת זמן את הרכב שלהם בעמדה במקום ללכת ולחפש חניה. הבעיה מוכרת בעיקר בקרב בעלי הטסלה, שרשת מתחמי הטעינה המהירה שלה מצויים בעיקר בחניונים של קניונים ומרכזים מסחריים, מה שמפתה עוד יותר להשאיר את הרכב טעון ולהסתובב בקניון, למרות ההתראה שמגיעה לנייד עם סיום הטעינה.
הטעינה בדרך כלל אורכת לא יותר מחצי שעה, ועימותים קולניים כבר נצפו בכל מיני עמדות טעינה ברחבי הארץ, הרבה מהם במתחם העמוס של קניון עזריאלי בתל אביב. הבעיה אמנם לא קיימת רק בישראל וטסלה העולמית מתמודדת באופן דומה עם התופעה בעולם. אולם, בישראל כנראה היא גובה את התשלום הגבוה ביותר. בארצות הברית ובקנדה מחייבת טסלה את החונים ב-50 סנט לדקה בעומס חלקי ובדולר אחד בעומס מלא. באירופה נע החיוב בין 50 סנט ליורו אחד. החיוב על תפיסת חניה מגיע במקביל לתחילת חיוב הלקוחות על הטעינה, שעד עכשיו היתה בחינם. הרשת ממשיכה להיות פתוחה רק לבעלי טסלה, שישלמו 1.25 שקל לקוט"ש.
תגיות חניה | טסלה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה