רכב

כאוס בתחבורה הציבורית: כל המידע על השיבושים ברכבת ישראל

השיבושים ברכבת ישראל נמשכים: אחרי שהודיעו על סגירת קו תל אביב-חיפה בשל עבודות, כעת רכבת ישראל הודיעה גם על שינויים בתנועת הרכבות בקו הרצליה-ירושלים יצחק נבון בעקבות תקלת תשתית ברשת החשמל של הרכבת. כל המידע והתחליפים לפניכם
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
השיבושים ברכבת ישראל נמשכים: אחרי שהודיעו על סגירת קו תל אביב-חיפה בשל עבודות, כעת רכבת ישראל הודיעה גם על שינויים בתנועת הרכבות בקו הרצליה-ירושלים יצחק נבון בעקבות תקלת תשתית ברשת החשמל של הרכבת.
"בשל פעולות התיקון המתבצעות באזור גנות, ייתכנו שינויים ועיכובים ברכבות הבוקר המוקדמות באזור המרכז. היסעים עומדים לרשות הנוסעים כגיבוי בתחנות תל אביב סבידור מרכז ונתב"ג", נכתב בהודעה של רכבת ישראל.
 
השינויים הצפויים ברכבת הם כאלה: רכבות בקו בנימינה-רחובות/באר שבע יחלו ויסיימו את דרכן בתחנת נתניה ולא יעצרו בתחנת בנימינה. רכבות בקו נהריה-מודיעין יופעלו במתכונת מפוצלת: בין תחנות נהריה ובנימינה, ובין תחנות ת"א אוניברסיטה ומודיעין. רכבות בקו נהריה-באר שבע יופעלו במתכונת מפוצלת: בין תחנות נהריה ובנימינה, ובין תחנות הרצליה ובאר שבע. רכבות בקו כרמיאל-באר שבע יופעלו במתכונת מפוצלת: בין תחנות כרמיאל וחיפה חוף הכרמל, ובין תחנות הרצליה ובאר שבע.
ברכבת אמרו כי "המסילה המזרחית תהווה ציר רכבתי נוסף בין אזור הצפון למרכז ולדרום, ויאפשר שיפור משמעותי של השירות הרכבתי בכל רחבי הארץ, לצד הגדלה משמעותית של הובלת מטענים, שתצמצם את הגודש בכבישים וזיהום האוויר, ותגביר את בטיחות כלל משתמשי הדרך".
 
עוד נמסר בהודעה כי יופעל מערך היסעים מקיף בין תחנות בנימינה ובית יהושע לאורך כל שעות הפעילות, בשני הכיוונים. כמו כן, יתוגברו קווי האוטובוסים הסדירים: קו 980 מתחנת מרכזית המפרץ חיפה לתחנת ת"א סבידור מרכז. קו 901 מתחנה מרכזית חיפה חוף הכרמל לתחנה מרכזית ת"א (דרך תחנות ת"א סבידור מרכז ות"א השלום). קו 873 מתחנת בנימינה לתחנת מרכזית ת"א (דרך תחנות ת"א השלום). קו 852 מפרדס חנה לתחנה מרכזית ת"א (דרך תחנות ת"א סבידור מרכז, ת"א השלום). קו 704 מחדרה לת"א סבידור מרכז.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה