רכב

בצל פקקי הענק: משרד התחבורה הוציא השנה 33 מיליארד שקל

משרד התחבורה, שנמצא בעת זו בהליך החלפת הנהגה, מפרסם את הסיכום השנתי שלו לשנת 2022 וחושף הוצאות שיא בסך 33 מיליארד שקל
מערכת ice | 
פקקים בתל אביב (צילום splash/ Jens Herrndorff)
משרד התחבורה סוגר בימים אלו גם את תקופת ההנהגה הפוליטית הקודמת וגם את שנת 2022. לכבוד המאורע המשרד מפרסם את סיכום השנה ומציג תמונה של השקעות שיא בעיקר בתחום התחבורה הציבורית.
על פי נתוני המשרד התבצעו השקעות רב שנתיות בעיקר עבור פיתוח התחבורה הציבורית בארץ. 38 מיליארד שקלים הושקעו בפרויקטי תכנון ופיתוח תשתיות, אשר מתוכם 8.9 מיליארד שקלים הושקעו במיזם המטרו שאושר בחודש ספטמבר, כ-20 מיליארד שקלים נוספים עבור הקמת מסילות ברזל, רכבות קלות ותשתיות עבור תחבורה ציבורית. לבסוף 9 מיליארד שקלים הושקעו בכבישים עירוניים ובין-עירוניים.
 
לצד זאת, סכום נפרד של 25.5 מיליארד שקלים הושקעו בשירותי התחבורה הציבורית וסך הכול הוציא המשרד 33.3 מיליארד שקל במזומן - שיא עבור משרד התחבורה. 63.6 מיליארד שקלים היוו הרשאות להתחייב לשאר הפרויקטים בתחום.
מנכ״לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים היוצאת, מיכל פרנק, מסרה: ״משרד התחבורה מסכם את שנת 2022 בהשקעות שיא בתשתיות התחבורה במדינת ישראל, השקעות המבטאות את מימוש המדיניות לקידום הסעת ההמונים והתחבורה הציבורית הלכה למעשה. גאה בכושר הביצוע שמוכיח המשרד״.
עם השבעת ממשלת נתניהו השישית היום (חמישי), הוכרז כי מירי רגב תחזור לתפקידה הקודם בתור שרת התחבורה ותיקח את מקומה של מירב מיכאלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה