קריירה ולימודים

נחשף המקצוע המבוקש במגזר החרדי המשתווה להכנסה של עו"ד

מתברר כי ישנם מקצועות מכניסים בחברה החרדית ומשתווים להכנסה ממוצעת של עו"ד. נתון חדש מגלה כי דווקא מקצוע תורני במגזר מניב משכורת מעל הממוצעת ששווה ברמתה לעורכי דין
דוד זולדן | 
הציבור החרדי (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, shutterstock)
הביקוש הגובר במגזר החרדי למקצוע שמניב משכורת דו ספרתית לפחות כבר הפך לשיחת היום במגזר ולקורס הכי עמוס בשוק התעסוקה החרדי.
בשבועות האחרונים מתעוררת סקרנות בכוללים והישיבות להירשם ללימודי טוען רבני וכבר נרשמו עשרות אברכים ללימודים שבסופם יוכלו להתפרנס ממקצוע תורני מכובד שיאפשר להם להישאר כאברכים מן המניין בכוללים וגם לפרנס את משפחתם בכבוד, זאת בנוסף לתעודה היוקרתית של טוען רבני.
ההתעניינות מתמקדת בעיקר בציבור החסידי, כאשר אברכים רבים מעדיפים להישאר בעולמה של תורה במקביל לרכישת מקצוע תורני כמו בוררות.
בוררות נחשבת משרה תורנית מובהקת, זאת מאחר והתפקיד אינו דורש משרה מלאה, כאשר הדיונים לרוב הם קצרים וממצים ואינם גוזלים זמן רב, כך שאברך המעוניין להישאר וללמוד בכולל יכול לעשות זאת במקביל לעיסוקו כטוען רבני.
אברכים רבים מנצלים את היתרונות של המקצוע ולומדים למבחנים של טוען רבני במכון מל"מ, במסגרת מיוחדת המיועדת לאברכים ומתאימה לשעות בין הסדרים של הכולל באופן שלא ייאלצו לצאת מהסביבה הטבעית והמוגנת.
 
מכון מל"מ המוביל ללימודי דיינות ורבנות מציע לנרשמים ללימודי טוען רבני: התחייבות לנתינת תיקי גישור ותיקים לייצוג בבתי הדין מיד עם סיום הלימודים בהצלחה עם ליווי צמוד ובשכר מלא.
תכנית הלימודים של מל"מ למשרת טוען רבני כוללת חלקים נרחבים בחושן משפט ובאבן העזר וכן את תקנות בתי הדין, נושאים מרתקים ומאתגרים הקשורים לעולם התוכן של כל יהודי. השיעורים מוגשים על ידי דיינים ורבנים מהשורה הראשונה בעולם המשפט היהודי וכוללים סיורים בבתי הדין והכשרה מעשית שמביאה בכל שנה עוד ועוד רבנים, דיינים וטוענים רבניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה