תקשורת ומדיה

התקשורת החרדית נגד נתניהו: "כאב ועלבון"

לא רק הפוליטיקאים החרדים זועמים על הודעת נתניהו שיצאה במהלך השבת אלא גם העיתונים החרדים כגון: המודיע, המבשר ויתד נאמן אשר תקפו בעוצמת אש גבוהה את נתניהו על ההודעה שהוציא בשבת בעקבות החלטת 'מודי'ס': "ההודעה גורמת לכאב ועלבון"
דוד זולדן |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
לא רק הפוליטיקאים החרדים זועמים על הודעת נתניהו שיצאה במהלך השבת אלא גם העיתונים החרדים כגון: המודיע, המבשר ויתד נאמן אשר תקפו בעוצמת אש גבוהה את נתניהו על ההודעה שהוציא בשבת בעקבות החלטת 'מודי'ס': "ההודעה גורמת לכאב ועלבון".
העיתונים החרדים התייחסו הבוקר (ראשון) בכותרת בעמוד הראשי להודעה שהוציא ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך השבת בתגובה ל'מודיס' שהורידה את דירוג האשראי של ישראל והצטרפו למתקפה של הפוליטיקאים החרדים.
 
בעיתון "המודיע" נכתב בכותרת: "תגובות חריפות ביהדות התורה על חילול שבת של רה"מ בפרסום הודעה על החלטת מודי'ס". בכתבה צוטטו דבריהם של השר יצחק גולדקנופף וחברי הכנסת ישראל אייכלר, יעקב טסלר ומשה שמעון רוט המזוהים עם העיתון.
ב'המבשר' בלטה הכותרת: "מורת רוח: ראש הממשלה הוציא הודעה לתקשורת בשבת". בכתבה נכתב כי ההודעה יצאה "בניגוד למסורת ארוכה ורבת שנים בהן נמנעו בשבת להוציא הודעות לתקשורת שאין בהן פיקוח נפש".
עוד נכתב כי: "ההודעה גורמת לכאב ועלבון לרבבות שומרי שבת ומסורת". בכתבה צוטט רק ח"כ אייכלר.
 
ב'יתד נאמן' זעקה הכותרת: "זעם רב וקולות מחאה בעולם היהודי על רה"מ שהזדרז להוציא תגובה על מודי'ס בעיצומה של שבת קודש ותוך רמיסתה, ללא כל צורך של פיקוח נפש".
ב'הדרך' של ש"ס מחו על ההודעה למרות שחברי המפלגה לא הוציאו הודעות גינוי: "לדאבון לב, רה"מ נתניהו בחר לפרסם תגובה בעיצומה של שבת קודש תוך חילול שבת מחפיר", נכתב.
כזכור, גולדקנופף תקף את נתניהו וכתב אמש בתגובה להודעת נתניהו כי: "ההודעה של ראש הממשלה בשבת בנושא דירוג האשראי לא היתה במקומה. לא מדובר בפיקוח נפש, לא בנושא חירום, ולא בתגובה שלא ניתן היה לפרסמה בצאת השבת".
ח"כ אייכלר עלה להתקפה וטען: "השבת היא מקור הברכה. כי אשמרה שבת ק-ל ישמרנו. לפרסם הודעות בשבת על דירוג אשראי של גורמי תעמולה כלכליים, ולחלל את השבת הנרמסת בראש כל חוצות, זהו בזיון והתבזות של המדינה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם סוחטים מאתנו כסף וגם עובדי אלילים (ל"ת)
    יואב טל 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אפילו ב 7.10 היתה שמירת שבת עד שהודיעו על טבח היהודים (ל"ת)
    דינה 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור