קריירה ולימודים

בעקבות התחקיר נגד 'הארץ': הוקם צוות מומחים לטיפול בהתעמרות

ארגון העיתונאים נוקט בפעולה לאור החשיפה נגד העיתון הוותיק: "פועלים באופן נחרץ על מנת לעקור מן השורש את תופעות ההתעמרות ולשנות את התרבות הארגונית הנהוגה בחלקים משמעותיים בענף", מי ירכיבו את הצוות?
כפיר אדר | 
שידור (צילום unsplash)
אחרי הפרסומים ב'הארץ' על ההתעמרות בעובדים בתאגיד השידור הציבורי כאן 11 ובמקביל לפרסום על התעמרות ב'הארץ', ארגון העיתונאים הודיע היום (שני) כי הקים צוות מומחים לטיפול בהתעמרות בעבודה.
מהארגון נמסר כי: "לנוכח הפרסום היום על התעמרות בעיתון הארץ שמצטרף לרצף הפרסומים האחרונים שחשפו התעמרויות והטרדות של עיתונאים במקומות עבודתם, ארגון העיתונאים מקים צוות מומחים לטיפול בהתעמרות בעבודה".
יו"ר ארגון העיתונאים נורית קנטי: "אנו פועלים באופן נחרץ על מנת לעקור מן השורש את תופעות ההתעמרות ולשנות את התרבות הארגונית הנהוגה בחלקים משמעותיים בענף. ארגון העיתונאים, ביחד עם ועדי העיתונאים בכלי התקשורת השונים, פועל לקידום נורמה של אפס סובלנות להתעמרות ולמתעמרים. בין השאר, גיבשנו לטובת העניין צוות מומחים בנושא הטיפול בהתעמרות בעבודה, ויחד נוביל מהלך רוחבי ועמוק לשינוי הנורמות הנהוגות בענף, בד בבד עם טיפול חסר פשרות בתופעות אלה". 
חברי צוות המומחים ימנה את ד"ר אורית קמיר, משפטנית בכירה וממנסחות הצעת החוק למניעת התעמרות בעבודה שעוסקת 15 שנה בתחום, איתן מאירי, מומחה לפסיכולוגיה תעסוקתית. מחבר הספר "המגפה השקטה במקומות העבודה - התעמרות, הצקה, התנכלות, התעללות פסיכולוגית"  ומומחה לטיפול בנפגעי התעמרות.
כמו כן, ענת סרגוסטי, עיתונאית ותיקה ואחראית חופש עיתונות בארגון העיתונאים, עו"ד ד"ר מורן סבוראי, יועצת משפטית לארגון העיתונאים וזיו ברקוביץ', רכזת איגוד מקצועי בארגון העיתונאים המלווה את ועד עובדי התאגיד תרכז את עבודת הצוות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה