קריירה ולימודים

תנאי העובדים שודרגו, יו"ר ועד עובדי yes ממשיך

אלי כהן יכהן כיו"ר וועד yes  לארבע שנים נוספות לאחר ההצלחה עם Yes-up: "כעת, פנינו לקראת האתגרים הבאים בשוק התקשורת"
מערכת ice | 
בניין yes (צילום פלאש 90)
הוכרעה זהות הוועד הבא של חברת התקשורת הגדולה – יושב הראש אלי כהן וחברות וחברי הוועד שאיתו. בשבוע שעבר קיבל כהן את פרס "מגן העובדים" של ההסתדרות הלאומית, בה מאוגד הוועד מידיהם של יו"ר הלאומית, יואב שמחי, ושרת החינוך יפעת שאשא-ביטון.
הסכם yes UP אותו השיג ועד עובדי yes ויושב הראש שלו, אלי כהן, זיכה את כהן ונבחרת חברות וחבריו הוועד שלו בארבע שנים נוספות, לאחר שההסתדרות הלאומית יצאה לבחירות בקרב העובדות והעובדים. בתום מערכת בחירות בוועד yes, הוכרעה זהות הוועד החדש – יושב הראש אלי כהן, וחברי הוועד הוותיקים והחדשים שאיתו הובילו את העובדים לשורת מהלכים ששדרגו את תנאי ההעסקה, הזכויות הסוציאליות וההטבות ב-yes.
לפני כשבוע זכה היו"ר כהן בפרס "מגן העובדים", הפרס השנתי של ההסתדרות הלאומית לוועד המצטיין. את הפרס העניקו יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי ושרת החינוך יפעת שאשא-ביטון במסגרת אירוע חנוכה אליו הגיעו אלפי עובדים המאוגדים בארגון העובדים.
יושב ראש ועד עובדי yes, אלי כהן: "אני מתרגש להמשיך ולשרת אתכם ארבע שנים נוספות. תודה על התמיכה של כל החברות והחברים. ברכות לנבחרת המצויינת של חברי הוועד הוותיקים והחדשים שיכהנו. הם מייצגים את כל גווני עובדי YES – והם, יחד איתי – לרשותכם ובשבילכם".
 
"כעת, פנינו לקראת האתגרים הבאים, ובהם: עמידה על יישום ההסכמים שנחתמו, קליטת עובדים נוספים לתוך yes , וכן ההתפתחות הטבעית של yes בעולם תקשורתי מתחדש ומתקדם. אני אמשיך ולעמוד על המשמר ולהמשיך לשמור ולקדם את עובדי החברה בכל הכוח. אני לא לוקח את זה כמובן מאליו, ומבטיח להמשיך לתת את הנשמה עבור עובדי YES – כדי שתמשיכו להרגיש פה בבית".
יואב שמחי, יושב ראש ההסתדרות הלאומית בה מאוגד ועד עובדי yes, ושתמך במהלכים שהוביל הוועד, בירך גם כן: "הסכם Yes UP, שנתתם את הנשמה, כדי שייחתם מול הנהלת החברה קידם את הבטחון התעסוקתי של העובדים שנות דור, והוסיף עשרות מיליוני שקלים לעובדים. המשך כהונתו של אלי היא הבעת אמון משמעותית, ואנחנו שמחים לקראת ארבע שנים נוספות של עבודה עם הוועד ואלי למען כל העובדות והעובדים".
ב-yes ישנם 1,150 עובדים. ההסכם הקיבוצי החדש, עליו נשא ונתן הוועד במשך חודשים ארוכים, הרחיב את מטריית ההגנה של העובדים והבטיח להם בטחון תעסוקתי לצד הרחבת הזכויות וההטבות המגיעות להם. בהסכם הובטח, בנוסף, כי חטיבות המטה יישארו ב-yes ולא יועברו לפלאפון. בין ההישגים הבולטים בהסכם yes UP: מענק פונדקאות, בפעם הראשונה הבונוס השנתי מעוגן בהסכם ותקציבו יוכפל במהלך ההסכם, שכר המינימום בחברה יהיה גבוה ב-7% מעל לקבוע בחוק, כל עובדי החברה יקבלו הפרשה של 7.5% לקרן השתלמות.
במהלך ההסכם ייגדלו ההפרשות לביטוח הפנסיוני והסוציאלי, נשמרה העלאת השכר השנתית של 2%, סבסוד הארוחות עלה ל-31 שקל לכל העובדים, האש"ל לטכנאים עלה ל-35 שקל, תשלום יום מחלה מהיום הראשון, דמי ההבראה הועלו ל-520 שקל, העובדים יקבלו תוספת ימי בחירה, 1,000 שקל בשנה עבור ביגוד, ביטוח בריאות מוגדל, הטבות להורים לילדים של 1,000 שקל לקייטנה ו-200 שקל לחודש לגני הילדים, תוספות שכר לטכנאים ולעובדי המרלו"ג, ולבסוף – מענק חתימה לכל עובד מוותק של חצי שנה והסכם פרישה מרצון של 250%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה