קריירה ולימודים

על רקע המס על המשקאות: אלו העובדים שהתאגדו

על רקע הצו למיסוי השתייה המתוקה, עובדי החברה לייצור ושיווק משקאות קלים החליטו להקים נציגות עובדים בסיוע ההסתדרות הלאומית. לפי עובדי החברה המהלך נועד: "להעניק ביטחון תעסוקתי לאור השינויים העתידיים בשוק המשקאות הקלים"
מערכת ice |  1
משקאות מתוקים (אילוסטרציה) (צילום נתי שוחט, פלאש 90)
מהשפעותיו הראשונות של הצו למיסוי השתייה המתוקה - עובדי החברה לייצור ושיווק משקאות קלים, יפאורה, החליטו, דווקא בימים אלו, להקים נציגות עובדים בסיוע ההסתדרות הלאומית.
החברה הוותיקה, אשר הוקמה ב-1933, מעסיקה כ-900 עובדים ומהווה היום כחברה השנייה בגודלה בישראל לשיווק וייצור משקאות קלים. מעובדי החברה נמסר, כי לאחר שנים רבות של העסקה בחברה, בחודשים האחרונים גמלה בליבם ההחלטה להקים לראשונה נציגות עובדים אשר תייצג אותם מול הנהלת החברה על מנת להחיל מודלים מתקדמים של העסקה, לתגמל עובדים ראויים ולהעניק ביטחון תעסוקתי לאור השינויים העתידיים בשוק המשקאות הקלים, לרבות החלת מס הקניה החדש על משקאות ממותקים.
מנציגות העובדים נמסר: "שמחים ונרגשים על אחדותם של העובדים, שכולם בחרו יחד איתנו להתאגד ולהתחיל לשנות את המציאות שלנו. אנחנו עובדים וותיקים מכל הארץ, נהגים, מלקטים, מכירות, מהמפעל והמטה  - אנחנו אוהבים את יפאורה ואת מקום העבודה שלנו ורוצים שיפאורה תמשיך להתפתח ולהרוויח. אנחנו מאמינים שיחד עם ההסתדרות הלאומית נוכל לתת לעובדים ערך גדול וסל רווחה עשיר. יחד נפעל עם ההנהלה בשיתוף פעולה הדוק ומוצלח".
איתמר שרוני, משנה למנכ"ל ההסתדרות הלאומית: "אנו מקבלים בברכה את עובדות ועובדי יפאורה תבורי עם הצטרפותם להסתדרות הלאומית. העובדים בחרו בארגון עובדים אמיתי אשר יעניק להם סל שירותים מקצועי ומתקדם."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסתדרות
    Zeev boded 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המטרה היתה לתת קונטרה למנהלים שעשו ככל העולה על רוחם. נראה אם ההסתדרות תספק את הסחורה
    סגור