קריירה ולימודים

כך מעסיק יוכל להחזיר עובד גם באמצע הבידוד

דסק מיוחד שיורכב מפיקוד העורף, אנשי התעשייה, משרד הכלכלה ומשרד הבריאות, יאשרו פרטנית עבור עובדים חיוניים אפשרות ליציאה לעבודה גם בזמן הבידוד. נשיא התאחדות התעשיינים, רון תומר: "גודל השחרור כגודל המצוקה"
מערכת ice |  2
עבודה מהבית (צילום Dimitri Karastelev from Unsplash)
האם עובדים שבבידוד יוכלו לצאת מהבית כדי לעבוד? התשובה לכך אולי חיובית, כך לפי הצעה שמקדם רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים, במשותף עם הממשלה, וזאת כדי להביא פתרונות "מחוץ לקופסא" בזמן האומיקרון, עבור בעלי העסקים.
על פי הצעת התאחדות התעשיינים בתכנית חיסכון היום בחדשות 12, כל מעסיק יוכל להגיש בקשה עבור עובדי חיוני באם יש לו עסק או מפעל חיוני. הבקשה תועבר לדסק תפעולי שיורכב מאנשי פיקוד העוף, אנשי התעשייה ומשרד הכלכלה. לאחר ההמלצה יועברו פרטי העובד למשרד הבריאות ולדסק של ראש מערך בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס, שעל פי תומר גילתה גמישות בעניין, וכך יאשרו אחד אחד.
 
על פי המתווה, העובד החיוני שיאושר לו להגיע לעבודה למרות הבידוד, לא יוכל לקבל שחרור מלא מהבידוד אלא ללכת מביתו לעבודה וישר בחזרה לביתו בתום שעות העבודה. כמה עובדים ישוחררו? "גודל השחרור כגודל המצוקה", אמר נשיא התאחדות התעשיינים.
לדבריו, הוא גם מעריך כי ימי הבידוד יקוצרו אפילו לפחות מחמישה ימים: "לפני חודש וחצי שאמרנו שימי הבידוד יירד מעשרה ימים ל-5, אמרו שאנחנו הזויים. אבל אין ברירה. אנחנו צריכים לחיות ליד הקורונה והחיים חייבים להמשיך וננהל את זה עם השותפים בממשלה", אמר תומר.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תגידו כולנו הישתגענו ?!?
    ציקו 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או קיי האומיקרון יחסית קל . אבל איפו המדינה בלקחת החלטות , למה כל השרים וראש הממשלה לא מדברים ?!? למה שולחים אותנו לקנות בדיקות לא מדוייקות ?!? זו לא היתנהגות של ממשלה מתפקדת . המדינה מעודדת הדבקה ולא מעוניינת לקחת אחריות על התוצאות , מבחינתה שהאזרחים יסתדרו.הורים נשארים בבתים בגלל ילדים שמוגדרים בבידוד מתחתנים מתחילים את החיים במינוסים כי לא באים אורחים . חנויות ומסעדות מפסידים כספים רבים . והממשלה שותקת . לא חושב שמישהוא שם חשב לעומק ... הם מאלתרים בשליפות מה המותן :/ זו לא ממשלת החלומות , אבל בואו תהיו מינימום הוגנים כלפי האנשים . לא הגיוני שהאזרחים משלמים על זה שהממשלה החליטה על הדבקה מווסתת של האזרחים . עצוב לראות ממשלה שירצה את אזרחיה
    סגור
  • מסכימה כמעט עם הכל
    דריה 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אם לא באים אורחים ונשארים במינוסים זאת לא קצת בעיה של מי שמתחתן? :)
    סגור