קריירה ולימודים

תוספת שכר ומענקים: אלו העובדים שיקבלו שדרוג משמעותי

הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי חברת טמבור עד סוף שנת 2024, ייהנו עובדי חברת מוצרי הצבע מתוספות שכר, שי מוגדל לחג, תגמול משופר על עבודה בימי שישי ותקציב רווחה של 200 אלף שקל לשנת 2022. יו"ר מרחב גליל מערבי אשר שמואלי: "הסכם עם בשורה בתוספות השכר וברווחת העובדים"
מערכת ice |  5
עובדים בבידוד (צילום freepik)
ההסתדרות במרחב גליל מערבי, יחד עם הנהלת חברת טמבור וועד העובדים חתמו היום (שלישי) על הסכם קיבוצי מיוחד בחברה. ההסכם, שיחול על כ-230 עובדים, יהיה בתוקף עד סוף 2024.
לפי ההסכם, החל מ-1.1.2022 יקבלו עובדי חברת מוצרי הצבע מתוספת שכר של 4%: תוספת אחידה של 1% מתעריף שעת עבודה רגילה, ויתרת תקציב של 3% מתעריף שעת עבודה רגילה שתשולם בצורה דיפרנציאלית לעובדים הזכאים לפי החלטת הנהלת החברה, לאחר היוועצות עם הוועד. תוספות 2022 ישולמו במשכורת מאי הקרובה, ואילו הפרשות השכר בגין תוספות 2022 ישולמו רטרואקטיבית החל מ-1.1.2022. כן יבוצעו בגינן הפרשות פנסיוניות לקופות הגמל/הביטוח השונות, והכל במועד תשלום משכורת חודש מאי 2022. תוספות דומות ישולמו ב-2023 וב-2024. כן תוענק תוספת ותק של 1% לכל שנת עבודה.
 
 עוד נקבע בהסכם כי השי לחגים יעמוד על 800 שקל, החל מראש השנה הקרוב. כן יוענק שי לעובד שישלים 45 שנות עבודה בחברה. עובדים במעמד קבוע 2014 ("דור ב'") יהיו זכאים לתגמול עבודה בשעות נוספות בימי שישי: 125% בגין השעה הנוספת הראשונה ו-150% בגין כל שעה נוספת. בנוסף, החל משנת הלימודים תשפ"ג תשתתף החברה בהוצאות שכר הלימוד של ילדי עובדי דור ב' קבועים שהשלימו לפחות 5 שנות עבודה רצופות בחברה, בשיעור של 80% משכר הלימוד.
 החברה תעניק סכום חד פעמי נוסף על התקציב הקיים, בסך 200 אלף שקל, עבור נופש חברה לשנת 2022 לרווחת כלל עובדי טמבור. ההסכם נחתם במעמד יו"ר מרחב גליל מערבי בהסתדרות אשר שמואלי, יו"ר נעמת במרחב עופרה אלקיים כהן, מנכ"ל טמבור מיכה שרייר, סמנכ"לית מש"א יודפת קירמאיר, סמנכ"ל תפעול אורי נחמיאס, מנהלת מש"א נתנאלה נחמיאס, מזכירת איגוד מקצועי מרים ברזק, יו"ר הוועד ראובן סיטבון, וחברי הוועד אבי חודרה, שמעון פיטוסי, אבי אטיאס ואיוון רוזניצ'ר.
יו"ר ועד עובדי טמבור ראובן סיטבון: "אני מברך על הסכם מצוין זה. אנחנו בתקופה לא קלה, אך יחד עם זאת הגענו להישגים מרשימים כפי שהם באים לידי ביטוי בהסכם. אחרי שכמעט הגענו לסכסוך עבודה, ההנהלה השכילה להבין כי ללא הישגים משמעותיים לא נוכל להגיע לחתימה - וכך אכן היה. ברצוני להודות ליו"ר המרחב אשר שמואלי, ליו"ר נעמת במרחב עופרה אלקיים כהן ולמזכירת האיגוד מרים ברזק על העזרה והתמיכה האין סופית. תודה גם להנהלת המפעל ולשותפים שלי לעשייה, חברי הוועד".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה מעניין את אזרחי ישראל הסכם עבודה בין חברה לעובדיה??? (ל"ת)
    אילן 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    העלאת שכר לסייעות בגנים גיל הרך
    סנא 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני עובדת בגן עם 25 שנות וותק עד עכשיו אין הסכם קבוצתי שנתן שוויון חברתי והתאים את תנאי תעסוקתן של מחנכות בגיל הרך . עד מתאי נסבול עד מתאי מפקירים את החינוך מגיל הרך עד תיכו,ן המעמד של מחנכות תומכות להרים את החינוך ולא ההפך העבודה של ההסתדרות לתמוך באנו כסקטור חשוב במדינה ולשפר את שכר הסייעות ולחדש הסכמים שמתאמים ליוקר המחיה
    סגור
  • 2.
    ההסתדרות
    @ 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההסתדרות פאקה פאקה ראיתם כמה תוספות קיבלו המאבטחים והמנקים המסכנים 0% מהשכר וכמה עלה שכר המינימום 0% חבל שהעובדים האלה משלמים להסתדרות דמי לחבר על לא כלום ולכן יש א. כל עובדי חברות כ״א להתפטר לאלתר ללא לעבוד בשום חברה כ״א ב. לא לעבוד בשום עבודה שהמשכורת עבורה היא משכורת מינימום ואז נראה מה יעשו פה במדינה ללא מנקים ומאבטחים וכ״ו לא להשתייך להסתדרות גם ככה לא עושה כלום ממש כלום לעובדים במשק והממשלה ממשיכה לרמוס את כל השכר כי מה איכפת להם הם מקבלים שכר פי 6 או 7 יותר
    סגור
  • 1.
    מה עם רשיות מקומיות
    שאול 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרשות המקומית פוגעת בעובדים הקטנים בשכר וכאשר העובד פונה להסתדרות הם משתפים פעולה עם הרשות המקומית כנגד העובד
    סגור
  • שילטון מקומי
    חחחחחח 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בולשיט העובדים ברשויות המקומיות מקבחים מעל ומעבר אפילו שאין להםמעבודה הכל מטוייח על ידי המנהלען בנוסך יש חהם הטבות שחא מגיע בשיתוך הפעוחה עם ההסתדרות הקרטאח ביחד עשם השילטון המקומי הגדול תבדקו ותראו יש יותר התכצבויות פרטיות עם הפלאפונים גוגל ועוד יש מקבחיח במשכורת אוכלי חענם ודמי שתיקה
    סגור