קריירה ולימודים

החברה הישראלית שצמחה בקורונה ממשיכה להתחזק

חברת הפינטק הישראלית טיפלתי ממשיכה להתרחב, והודיעה כי בכוונתה לגייס כמאה עובדים חדשים בתחומי הפיתוח של החברה
מערכת ice |  1
עובדי טיפלתי (צילום רמי סיני)
חברת הפינטק Tipalti, העוסקת בפיתוח וניהול פלטפורמת העברת תשלומים גלובלית, הוקמה ב-2010 על ידי חן עמית המשמש כמנכ"ל ואורן זאב ,וגייסה 550 מיליון דולר במספר סבבים. השנה שווי החברה טיפס לכ- 8.3 מיליארד דולר, לאור זאת החברה נחשבת לחברת יוניקורן. נתון זה הציב אותה בין 15 חברות פינטק הפרטיות בעלות הערכת השווי הגבוה בעולם.
 
אחד הגורמים המשמעותיים לצמיחת החברה הוא מגפת הקורנה, בשל הצורך של עסקים וארגונים לאמץ במהירות כלים דיגיטליים מתקדמים. בתקופת זו צמח היקף העברות הכספים באמצעות הפלטפורמה של טיפלתי בשיעור חד. כך שכיום מועברים באמצעותה 30 מיליארד דולר בשנה. הטכנולוגיה של Tipalti מקטינה ב- 80% בממוצע את עומס העבודה על מחלקות תשלומים בארגונים.
 
לאור זאת הודיעה החברה כי בכוונתה להתרחב והכריזה כי יוצאת לסבב גיוס עובדים במהלכו יגויסו עד לסוף השנה 100 עובדים, שיתווספו ל-350 עובדי החברה בישראל. המשרות הפתוחות הן במגוון רחב של תפקידים ורמות שונות של ניסיון ורקע, רובן פונות למהנדסים ולתפקידי פיתוח נוספים. כמו כן מגייסת החברה מנהלי מוצר, ניהול יוזמות אסטרטגיות ועוד. 
 
עדי אביטל קוז'וקרו, מנהלת הגיוס בחברה מסרה: "אנחנו מאמינים שההצלחה שלנו טמונה במתן הזדמנות שווה ובגיוון. אנשים מרקעים שונים תמיד יביאו לחדר זווית חשיבה שלא חשבנו עליה, ישאירו את הארגון חדשני וגמיש, ותמיד כמה צעדים לפני כולם. נשמח להכיר גם מועמדים שלא בהכרח עונים על 100% מדרישות המשרה, אבל מביאים איתם סקרנות, רצון ללמוד וחיבה לאתגרים"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיפלתי בעניין
    וואלה? 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר בהייפ ללא הצדקה
    סגור