קריירה ולימודים

גל הפיטורים בהייטק: היוניקורן הבולט יפטר עשרות עובדים

הפיטורים בתעשיית ההייטק: לאחר השינוי במיקוד האסטרטגי ומינוי מנכ״ל חדש, פבריק מודיעה על פיטורם של 120 עובדים
מערכת ice | 
פבריק (צילום יח"צ)
בשבועות האחרונים הודיעה חברת פבריק (Fabric), המפתחת מתקני ליקוט רובוטים עבור רשתות וקמעונאים בעולם על שינוי במיקוד האסטרטגי של החברה. זו תתמקד כעת בפיתוח מודל המציע לחברות לרכוש את המוצר (חומרה ותוכנה) אותו היא מפתחת, בשונה מהמודל היחיד שקיים היום, בו פבריק מתפעלת את המתקנים בעצמה. המיקוד האסטרטגי החדש ירחיב את הצעת הערך שמעניקה החברה לקמעונאים והינו תוצר של למידת השוק והקשבה ללקוחות ולצרכיהם. 
 
כחלק מהמהלך אלרם גורן, ממייסדי החברה ומי שכהן עד כה כמנכ״ל, הודיע על סיום תפקידו. לתפקיד המנכ״ל מונה אבי (ג׳ק) יעקבי. ג׳ק מילא בשנים האחרונות שורה של תפקידים בחברהֿ, בינהם מנכ״ל ישראל ו-COO של החברה. כעת לאחר גיבוש תוכנית היישום של האסטרטגיה החדשה, החברה מוציאה לפועל את השלב השני במסגרתו היא מתאימה את המבנה הארגוני לאסטרטגיה. שלב זה כולל  התמקדות בפיתוח המוצר והטכנולוגיה ממשרדי החברה בתל אביב זאת לצד המשך המיקוד של החברה בהרחבה וצמיחת הפעילות המסחרית בארה״ב וישראל. במסגרת מהלך זה כ״א הגלובלי בחברה יצומצם בכ-40%.
 
״השינוי במיקוד החברה עליו הכרזנו לאחרונה מחייב אותנו לבצע גם התאמות במבנה החברה. מטבע הדברים, חברה הממוקדת בהצעת הערך של המוצר, שונה משמעותית מחברה הממוקדת במתן שירותי ליקוט רובוטיים" אומר אבי (ג׳ק) יעקבי מנכ״ל פבריק. ״אנחנו מודים לחברות וחברי הצוות המסורים שהלכו איתנו דרך ארוכה ומהם אנו נפרד. פבריק מחויבת ואחראית לכלל עובדיה ותעשה כל שביכולתה כדי לסייע להם בתקופה זו״.
על מנת להקל על העובדים שלא ימשיכו עם החברה, פבריק החליטה להציע חבילת פיצויים מורחבת ושירותי תמיכה והשמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה