קריירה ולימודים

ברצלונה והמכללה למינהל משתפות פעולה בקורס קיץ ייחודי

סטודנטים מהפקולטה למשפטים ע"ש שטריקס במכללה למינהל יצאו לקורס קיץ בשיתוף פעולה ייחודי עם Johan Crujff Instition שבברצלונה, העוסק בדיני ספורט
מערכת ice | 
משתתפי הקורס (צילום Johan Cruyff institution)
סטודנטים מהפקולטה למשפטים ע"ש שטריקס במכללה למינהל יצאו לקורס קיץ בשיתוף פעולה ייחודי עם Johan Crujff Instition שבברצלונה, העוסק בדיני ספורט.
בשבוע האחרון התקיים לראשונה קורס בדיני ספורט, בשיתוף פעולה ייחודי של הפקולטה למשפטים במכללה למינהל עם Johan Crujff Instition שבברצלונה, שהוקם על ידי ענק הכדורגל יוהאן קרויף.
 
במסגרת הקורס קיימו הסטודנטים מפגש עם המנהל הטכני של קבוצת הכדורגל של ברצלונה, ג'ורדי קרויף, מי שהיה המנהל המקצועי של מכבי תל־אביב. לשיחה הצטרף גם כדורגלן העבר אבי יחיאל המשמש כיום כמנהלה של הפועל פ"ת. כמו כן, נערך סיור במשרדיה של קבוצת ברצלונה ומפגש עם עובדים במועדון.
במסגרת הקורס נלמדו אספקטים שונים הנוגעים לעולם הכדורגל, ובין היתר סוגיות של דמי השבחה, רגולציה ועוד. הקורס התקיים תודות לחיבור שיצר עוה"ד מורן מאירי, המרצה בפקולטה למשפטים, עם המוסד בברצלונה, ואת הקורס ליוו ד"ר נילי קרקו-איל, סגנית הדיקן בפקולטה ועוה"ד אור סדן, המרצה בפקולטה ומשמש גם כיו"ר ועדת הביקורת של קבוצת האוהדים הפועל ירושלים.
ירין נחאיסי, סטודנט בשנה השלישית ללימודי משפטים במכללה למינהל, שהשתתף בקורס, אמר: "זו הייתה הזדמנות ייחודית ללמוד במוסד ניהול ספורט בין-לאומי על שם אחד ממעצבי הכדורגל המודרני ולהעמיק בתחום שאהוב על רבים מאיתנו - ספורט. הקורס העניק לנו תשתית אמיתית להתמקצעות בתחום, ואפשר לנו לחשוב ברצינות על עתיד מקצועי, בין אם בארץ ובין אם בחו"ל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה