קריירה ולימודים

המשביר לצרכן מעתיקה מפוקס: העובדים הולכים הביתה

בדומה לפוקס, גם המשביר מוציאה עובדים לחל"ת: "להערכת החברה היקף העובדים שיוצאו לחל"ת יסתכם בכ-40% מהיקף סך כל עובדי המשביר בתי כלבו"
מערכת ice |  4
לוגו המשביר (צילום המשביר לצרכן)
אחרי שפוקס פרצה את הסכר, גם המשביר לצרכן הודיעה היום (ראשון) לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי נוכח מלחמת "חרבות הברזל" והירידה בביקושים בענף המסחר בדומה לחברות אחרות בתחומי הקמעונאות, הצטמצמו היקפי הפעילות ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, כל סניפי המשביר בתי כלבו פועלים בשעות עבודה מצומצמות, למעט סניף אשקלון שסגור לקהל ולכן גם היא מצמצמת בכוח האדם ומוציאה עובדים לחל"ת.
החברה הדגישה בדיווח: "אתר הסחר המקוון ממשיך לפעול ומטה החברה עובד במתכונת מצומצמת בלבד. נוכח האמור לעיל ובשל אי הודאות הרבה בעת הזו, לרבות ביחס למשך והיקף המלחמה, החברה והמשביר בתי כלבו, החלו לנקוט בצעדים שמטרתם צמצום והתאמה של ההוצאות לצורך הקטנת הנזק הכלכלי לחברה. כחלק מהצעדים האמורים לעיל, המשביר בתי כלבו החלה להודיע לעובדים ומנהלים במטה ובסניפים על יציאה לחופשה ללא תשלום של 30 ימים, כאשר החברה עשויה להאריך תקופה זו. להערכת החברה היקף העובדים שיוצאו לחל"ת יסתכם בכ-40% מהיקף סך כל עובדי המשביר בתי כלבו".

כמו כן צוין: "בנוסף, מר רמי שביט, מנכ"ל ודירקטור בחברה ובעל השליטה בה הודיע לחברה, כי אף שימשיך לעבוד בהיקף מלא הוא מבקש בשלב זה להעמיד את התשלום החודשי לו הוא זכאי מכח תפקידיו כמנכ"ל ודירקטור בחברה וכיו"ר דירקטוריון חברות הבת, על 50% לחודשים אוקטובר-דצמבר ,2023 כאשר הוא עשוי להאריך או לקצר תקופה זו בהתאם להתפתחויות במצב הלחימה. יתר העובדים במטה המשביר בתי כלבו, אשר לא יצאו לחופשה ללא תשלום, לרבות נושאי משרה, יופחת שכרם בשיעור של 30%-10% וזאת לחודשים אוקטובר-דצמבר ,2023 כאשר תקופה זו יכולה להתארך או להתקצר בהתאם להתפתחויות במצב הלחימה".
עוד הוסבר: "צמצום שעות הפעילות כאמור, לפי שעה, עלול להביא לירידה משמעותית בהיקף הכנסות החברה ברבעון הרביעי לשנת ,2023 אשר עשוי להימשך גם בתקופות העוקבות, אך בשלב זה לא ניתן להעריך את היקף ההשפעה כאמור על תוצאות החברה, בין היתר, נוכח אי הוודאות ביחס להיקף המלחמה והתמשכותה והשפעתה והיקפה על כלכלת ישראל בכלל ועל ענף הקמעונאות בפרט".
לסיום נמסר: "האמור בדוח זה ביחס להשפעות המלחמה, התפתחותה והשפעותיה על החברה ותוצאותיה, הינו בגדר מידע צופה פני עתיד, מידע כאמור עשוי שלא להתממש כולו או חלקו, ואף באופן שונה, לרבות באופן שונה מהותית מכפי שנצפה, וזאת כתוצאה מגורמים שאינם בשליטת החברה, לרבות הוראות פיקוד העורף ובעיקר בשל אי הוודאות הקיימת ביחס למשך והיקף המלחמה והשלכותיה. החברה ועובדיה משתתפים בצער משפחות הנרצחים והנופלים, שולחים איחולי החלמה לפצועים ומייחלים לשובם של החטופים במהרה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא קונים מחברות כאלה
    מק 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מזמן הבעלים של פוקס בכה על הקורונה בסוף נתן לעצמו ומשפחתו בונוס במיליונים אסור לקנות .אין גבול לחזירות
    סגור
  • פאסה Tapeware
    ,Moran 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כזה להיט.שילמנו הון תועפות וזה לא מצדיק.
    סגור
  • 1.
    נקווה שכל הרנוארים וטיונטים יעלמו אחרי המלחמה (ל"ת)
    תמנון בלי פוזה 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אמן ואמן
    ק 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלה אוכלי נבלות במקום לדאוג לעובדים רומסים אותם
    סגור