השוק

הראל ויזל במהלך דרמטי: פוקס שולחת מחצית מהעובדים לחל"ת

בדיווח לבורסה נמסר: "החברה החלה להודיע לעובדים ומנהלים במטה ובחנויות הקבוצה להערכת החברה היקף העובדים שיוצאו לחל"ת יסתכם סה"כ ב30%-50% בממוצע מכוח העבודה של הקבוצה", וגם:  שינויים בשכר ההנהלה לאור המצב
כפיר אדר |  7
הראל ויזל (צילום יחצ, דימה טליאנסקי, shutterstock)
חברת פוקס השייכת לאיש העסקים הראל ויזל, פרצה את הסכר. ענקית האופנה הודיעה היום (ראשון) לבורסה לניירות ערך על הוצאה לחל"ת של מספר גבוה של עובדים בשל השפעת מלחמת חרבות ברזל על הפעילות בישראל.
בדיווח צוין: "החברה מתכבדת לעדכן אודות ההשפעה עד כה של מלחמת חרבות ברזל על פעילותה בישראל: החל מתחילת המלחמה, ובדומה לחברות אחרות בתחומי הקמעונאות, הצטמצמו היקפי פעילות הקבוצה בישראל באופן משמעותי. למועד זה, חנויות הקבוצה בישראל פועלות ככל שניתן במרכזי קניות הפתוחים בהתאם להנחיות פיקוד העורף ובהתאמות לתנועת הקונים המצומצמת. אתרי הסחר המקוון ממשיכים לפעול, ומטה הקבוצה עובד במתכונת מצומצמת בלבד".

עוד הוסבר: "לאור האמור לעיל ובצל אי הוודאות הרבה בעת הזו לרבות ביחס למשך והיקף המלחמה, הקבוצה החלה לנקוט בצעדים שמטרתם צמצום הוצאות והקטנת הנזק הכלכלי בתקופה מאתגרת זו מתוך אחריות לכלל עובדיה ולקוחותיה של הקבוצה ועל מנת לאפשר חזרה לפעילות סדירה בישראל בבוא העת. כחלק מהצעדים האמורים לעיל, ובהמשך לישיבת דירקטוריון החברה מיום 21 באוקטובר ,2023 בשלב זה, החברה החלה להודיע לעובדים ומנהלים במטה ובחנויות הקבוצה להערכת החברה היקף העובדים שיוצאו לחל"ת יסתכם סה"כ ב30%-50% בממוצע מכוח העבודה של הקבוצה".
עוד הסבירו בפוקס: "כמו כן, במסגרת ישיבת הדירקטוריון, מר הראל ויזל, מנכ"ל ודירקטור בחברה ומבעלי השליטה בה הודיע לחברה כי על אף שימשיך לעבוד בהיקף מלא הוא מבקש בשלב זה להעמיד את התשלום החודשי לו הוא זכאי מכוח תפקידיו כמנכ"ל החברה וכיו"ר דירקטוריון החברה הבת, ריטיילורס בע"מ, על 50% למשך 30 יום. כך גם יו"ר דירקטוריון החברה, מר אבי זלדמן, ביקש בשלב זה להעמיד את התשלום החודשי לו הוא זכאי על 50% למשך 30 יום. כמו כן, מספר נושאי משרה נוספים ביקשו להעמיד את התשלום החודשי על 50% למשך 30 יום. יתר העובדים במטה הקבוצה אשר לא יצאו לחופשה ללא תשלום, לרבות נושאי משרה, יהיו זכאים ל-80% מהשכר הקבוע למשך 30 יום".
כמו כן צוין: "בנסיבות אלו, לירידה המשמעותית בהיקף הפעילות עשויה להיות השפעה שלילית מהותית על תוצאותיה של החברה ברבעון הרביעי לשנת 2023 אשר עשויה להימשך גם לתקופות עוקבות, אך בשלב זה לא ניתן להעריך את היקף ההשפעה, בין היתר, לאור אי הוודאות ביחס להיקף המלחמה והתמשכותה, השפעתה על כלכלת ישראל בכלל, על ענף הקמעונאות, ועל פעילות החברה בפרט. הערכות החברה כאמור לעיל, לרבות ביחס להשפעה שלילית מהותית של המלחמה על תוצאותיה של החברה ברבעון הרביעי לשנת 2023 אשר עשויה להימשך גם לתקופות עוקבות. הנהלת החברה ועובדיה רתומים למאמץ המלחמתי, משתתפים בצער משפחות הנרצחים והנופלים ומייחלים לשובם של החטופים ולרפואה מהירה לפצועים".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שוב ויזה החמדן, מתגלה במלוא הדרו
    אביתר 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם ישראל נלחם על נפשו , והחמדן על כספו. גועל נפש היה וגועל נפש נותר, אין לו אומץ לנקוב בשכרו ובשכר הבכירים, הוא נוקב באחוזים. שוב תרגיל של הפעלת לחץ על הממשלה, בגרימת כאוס במשק. אני מקווה שיו"ר ההסתדרות, חברו מהסבב הקודם, יגן על העובדים, אחרת גם נוא יכול ללכת הבייתה. חמדנים נמאסתם.
    סגור
  • 6.
    תסתכלו הדוחות הכספיים
    אחד שיודע 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי הדוחות הכספיים ב 50% משכורת של הראל יכולות 10 משפחות לחיות ברווחה כלכלית
    סגור
  • 5.
    הראל על ה*** כל העובדים .
    אוונגארד 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויזל , תדאג שלך תהיה משכורת . שים פס על העובדים . תמשיך לנהוג לפי הכלל החביב עליך : אני ואפסי עוד .
    סגור
  • 4.
    חסר לו כסף??? (ל"ת)
    ויזל מתקשה לותר על ש 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    שיכלו לסדר מדפים בסופר
    מארק 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה הבדל בין בגדים למוצרים בסופר
    סגור
  • 2.
    השלבים
    אי 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שלב ראשון מוציא לחלת עובדים, שלב שני דורש פיצוי לעסק, שלב שלישי ( אחרי שקיבל פיצוי) יוצא להפגין נגד הממשלה, שלב רביעי מחלק דיבידנדים.
    סגור
  • 1.
    גם אתה
    פ.ר. 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אולי תפטר את כל הערבים ותקבל יהודים לעבודה כבר לא נעים לקנות בפוקס
    סגור