כסף וצרכנות

אותו מוצר מחירים שונים: פערים של 360%

לקראת חג הפסח בדקנו ומצאנו פערי ענק במחיר על מוצרי ניקיון בין רשתות שונות. המקור לפער: מבצעים זמנים ומיקומים גאוגרפיים. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
חומרי ניקיון (צילום shutterstock)
פורים מאחורינו וזה אומר דבר אחד - החלה תקופת הניקיון לחג הפסח. בעוד פחות מחודש נחגוג את ליל הסדר וזו בדיוק התקופה בה כולנו נכנסים לטירוף של סדר וניקיונות, או במילים אחרות - יום החג של חברות מוצרי הניקיון. 
חוץ ממוצרי החג כמו כלי בית, מתנות וכמובן מצרכי המזון, בתקופה הזו מוצרי ניקיון הם הפופולריים ביותר ורשתות רבות מפציצות מבצעים כדי לפתות את הצרכן לקנות אצלן את הקנייה הגדולה לחג.
לשם כך, ice בדק ומצא, מהם פערי המחירים של אותם מוצרים ברשתות שונות בחומרי ניקיון. לשם כך, השתמשנו באתר קומפרייס על מנת להשוות את המחירים.
בדקנו כמה מוצרי ניקיון שאפשר למצוא בכל בכל בית וגילינו פערים. כך למשל, ספריי חלונות AJAX נמכר ברשתות מסוימות של סופר פארם במחיר של חמישה שקלים ואילו ברשת שופרסל BE בעלות של 23.90 שקלים, 360% פער.
מוצר נוסף בו נרשמו פערים הוא ריצפז פרש הום שעולה בסניפים מסוימים של סופר פארם 7 שקלים ואילו ברשת שופרסל 26.90 שקלים פער של 284%.
פער נוסף נרשם במוצר פיירי אורגינל 900 מ”ל אשר נמכר ברשת שפע ברכת השם בעלות של 12.90 שקלים ואילו ברשת סיטי מרקט בעלות של 22.90 שקלים פער של 77%.
נכון, מיקומים גיאוגרפיים עשויים לשנות את המחירים וגם עלויות של שכירוית וכדומה, אך את הצרכן מעניין המחיר הסופי, ובפערים הללו הצרכן יכול לחסוך מאות שקלים בכל קנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה