כסף וצרכנות
רמי לוי משלם ביוקר: זה הפיצוי הכספי שיעניק בגלל טעות של הרשת
משלוח של רמי לוי שיווק השקמה התעכב ב-4 שעות, והלקוח פספס אירוע חשוב. הוא דרש תחילה פיצויים של 600 שקל, אך אחרי שברשת סירבו, הוא תבע בגין עוגמת נפש ובית המשפט החליט שרמי לוי יפצה אותו בסכום גדול בהרבה
רשתות השיווק הגדולות בישראל מתחרות על הצרכנים לא רק בסופרמרקט עצמו, אלא גם בדרכים, כאשר שירותי משלוחים הפכו עם הזמן לפופולריים במיוחד והרשתות השונות מנסות לכבוש את הקונים גם באונליין.
למרות זאת, נראה שלא פעם לקוחות מתלוננים על איכות המוצרים שקיבלו, מחירי המשלוחים הגבוהים וכמובן איחורים משמעותיים של שליחים ללקוחות. כך קרה ברשת רמי לוי שיווק השקמה, כאשר שליח איחר ב-4 שעות (!) למשלוח שאמור היה להגיע ללקוח.
על פי פרסום היום (ראשון) ב"מעריב", לפני קצת פחות משנה הזמין לקוח של רשת רמי לוי שיווק השקמה משלוח לביתו בסכום של 674 שקל. בהזמנה שנקבעה לו נרשם שהשליח יגיע בין השעות 15:00 ל-17:00. אלא שביום קבלת המשלוח, קיבל הלקוח הודעה כי המשלוח יגיע במקום השעה 18:22, השליח יאחר בזמן נוסף ויגיע ב-19:20.
בפועל, המשלוח הגיע ב-20:57, מה שלטענת הלקוח גרם לו לעוגמת נפש, שכן הוא אמור היה לנסוע לאירוע של חנוכת בית, אך ביטל את התכניות שלו בשל האיחור המוגזם. השליח טען בפני הלקוח כי היו עומסים כבדים, והמליץ לו להגיש תלונה נגד החברה.
עוד ב-
הלקוח פנה לרשת ודרש פיצויים ב-600 שקל, קצת פחות מסכום ההזמנה, אלא שבחרה הציעו לו פיצוי בגובה דמי המשלוח - 29.90 שקל. אותו לקוח תבע כאמור את הרשת בבית משפט לתביעות קטנות, שם נקבע כי הרשת תשלם לו פיצויים על סך של 1,850 שקל, יותר מפי שלושה ממה שדרש תחילה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



