כסף וצרכנות
בהשקעה של מיליון שקל: זה הסניף החדש של רשת הקוסמטיקה
רשת הקומסטיקה והבישום אפריל משיקה סניף חדש בהשקעה של מיליון שקל יחד עם בושם יוקרתי. זה המיקום שנבחר
רשת APRIL פותחת סניף חדש בהשקעה של מיליון שקל ובנוסף, משיקה ניחוח יוקרתי חדש.
רשת הקוסמטיקה והבישום APRIL מרחיבה את פעילותה וממשיכה את פריסת הסניפים שלה גם מחוץ למרכז הארץ. השבוע נפתח סניף חדש של הרשת בקניון סבן שבעיר טמרה – צעד שמצטרף למגמה רחבה יותר של כניסת מותגים מובילים לערי פריפריה. פתיחת החנות, ששטחה כ-100 מ"ר, לוותה בהשקעה של כמיליון שקל.
המהלך מגיע לאחר פתיחת סניף בדימונה מוקדם יותר השנה, כחלק מאסטרטגיה שמבקשת לפנות לקהלים חדשים באזורים פחות רוויים בנוכחות ריטייל קוסמטי. בטמרה, כמו גם בדימונה, מדובר על כניסה לפלח שוק שנחשב עד כה לפחות נגיש לרשתות בתחומי הקוסמטיקה והבישום.
לדברי גורמים ברשת, המהלך נועד "להנגיש את חוויית הקנייה ואת מגוון המותגים גם לצרכנים שמחוץ לגוש דן", במטרה להגדיל את השפעת הרשת ברחבי הארץ.
במקביל לפתיחת הסניף, הודיעה הרשת גם על השקת ניחוח חדש ויוקרתי שיימכר בבלעדיות בישראל. מדובר בבושם בשם Pacific Rock Flower מבית המותג האוסטרלי Goldfield & Banks, אשר שואב השראה מהחופים הדרומיים של סידני. הבושם משלב תווים של מלח ים, עץ התה, פרחי מימוזה וקוקוס, לצד בסיס של פצ'ולי, אזוב וארז. הבקבוק, בנפח 100 מ"ל, יימכר במחיר של 750 שקלים.

הבושם החדש. קרדיט: יח"צ
עוד ב-
הצעד הכפול – הן ההתרחבות הגיאוגרפית והן ההשקות הממותגות – מצביע על ניסיונה של הרשת להרחיב את נוכחותה בשוק הישראלי לא רק במספר סניפים, אלא גם באסטרטגיה של תוכן ומיתוג.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



