כסף וצרכנות

רמי לוי מתחרה באל על: זה המהלך החדש שלו

שיתוף פעולה חדש בין רמי לוי לישראייר צפוי לטלטל את שוק כרטיסי האשראי והתעופה, עם כרטיס שמכוון גבוה ומבקש לשנות את כללי המשחק בענף

ענת סימן טוב | 
רמי לוי (צילום באדיבות רמי לוי, פלאש 90/ יוסי אלוני)
חברת ישראייר רוכשת 20% ממועדון כרטיסי האשראי של רמי לוי וישראכרט תמורת 40 מיליון שקל. היעד: 300 אלף כרטיסים פעילים עד סוף 2026, עם מבצעים אגרסיביים בעולמות הטיסות והצריכה.
 
רמי לוי
ממשיך להרחיב את האימפריה – והפעם: כרטיס אשראי חדש בשיתוף ישראייר שצפוי לטלטל את שוק כרטיסי הנאמנות. לאחר חודשים של מו״מ, נחתם הסכם מחייב במסגרתו תרכוש ישראייר 20% מחברת המועדון של רמי לוי וישראכרט, בתמורה ל-40 מיליון שקלים.
כרטיס האשראי החדש, SuperFly, יושק לאחר חגי תשרי וצפוי להציע יחס המרה אטרקטיבי במיוחד להמרת נקודות לטיסות – כזה שיתחרה ישירות בכרטיס פלייקארד של אל על.
עם השלמת העסקה, מבנה האחזקות החדש במועדון יהיה: רמי לוי  64%, ישראייר  20%, וישראכרט – 16%. ההסכם בין הצדדים הוארך ל-8 שנים נוספות וכולל התחייבויות מצד ישראייר להקצות מושבים מראש, במיוחד בעונות השיא של חודשי הקיץ.
הכרטיס יעניק ללקוחות שורה של הטבות, החל מהנחות משמעותיות ברשת רמי לוי ועד תוכניות תעופה ייעודיות עם ישראייר, לצד הצעות מימון לחופשות והטבות לעולמות הצריכה והפנאי.
מישראייר נמסר: "כרטיס SuperFly יאפשר לנו להעמיק את הקשר עם הלקוח הישראלי, מעבר לטיסה עצמה – לחוויית תיירות מלאה, נגישה ומשתלמת. מדובר במהלך אסטרטגי שישנה את כללי המשחק בענף".
 
היעד שהציבה ישראייר: להגיע ל-300 אלף כרטיסים פעילים עד סוף 2026, כחלק ממנועי הצמיחה שצפויים גם להגדיל את מספר הנוסעים ל-2.5 מיליון בשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה