כסף וצרכנות

רמי לוי מסתער על השוק: זינוק של 15% במוצר המבוקש

בזמן ששוק תווי השי מגלגל מיליארדים לקראת החגים, "התו המלא" של קבוצת רמי לוי מתחזק עם עלייה חדה בשיעור הארגונים שמאמצים אותו. השאלה היא לא רק איפה אפשר לקנות – אלא כמה באמת משתלם לממש. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
רמי לוי (צילום באדיבות רמי לוי, shutterstock)
רשת רמי לוי משיקה את "התו המלא" לצרכנים, מוסדות וארגונים בפעם ה-9. מדובר במהלך שנועד להתחרות בתווים הפופולריים בשוק, כמו אלה של שופרסל ו-BUYME, שכבר הפכו לבחירה מועדפת בקרב מעסיקים רבים.
למרות שהתו פועל כבר כ־9 שנים, הנתונים מצביעים על עלייה עקבית במספר הארגונים שבוחרים בו כשי לחג עבור עובדיהם. השנה נרשמה קפיצה של 15% לעומת השנה הקודמת, מה שמעיד על התחזקות במעמדו של התו בשוק הצפוף.
התווים של רשת רמי לוי נמכרים לארגונים רבים, ביניהם משרדי ממשלה, בתי חולים, חברות הייטק ועסקים פרטיים, ומוענקים לעובדים בעיקר סביב חגי פסח וראש השנה. שווי המתנה משתנה בהתאם לחג: בפסח הסכומים נעים בדרך כלל בין 350 ל־500 שקלים, ובראש השנה בין 300 ל־400 שקלים. ניתן להטעין את התו בסכומים שבין 100 ל־1,500 שקלים, בהתאם לבחירת הארגון. שוק תווי השי בישראל מוערך בכ־2.5 מיליארד שקלים. מדובר בזירה תחרותית שבה נמדדת לא רק הגמישות בהטענה אלא גם היקף המימוש.
"התו המלא" מאפשר שימוש בכלל רשתות רמי לוי – מהסופרמרקטים ועד חברות התקשורת והתעופה שבבעלות הקבוצה, כולל כלל רשתות הצרכנות רמי לוי, קופיקס, גוד פארם וישראייר. בנוסף, ניתן לממש את התו בכ־100 רשתות וחנויות נוספות, ביניהן קסטרו, פוקס, שילב, המשביר ואופטיקנה. לנוחות הצרכנים, ניתן לבצע רכישות גם באתרי און ליין, מבלי להגיע פיזית לחנות.

רמי לוי מחזיק "בתו המלא". צילום: באדיבות רמי לוי
התו זמין ככרטיס פלסטיק מסורתי וגם בגרסה דיגיטלית, הנשלחת בהודעת SMS עם קוד מימוש ללא צורך באפליקציה ייעודית.
בסופו של דבר, התחרות על ליבו של העובד ושל הארנק הארגוני  רק מתחממת. וכשהשוק מוצף באופציות, הערך האמיתי של התו נמדד לא רק במיתוג, אלא גם בכמה באמת נוח להשתמש בו כשצריך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה