כסף וצרכנות
בגלל הלקוחות - זו הרשת שעלולה לשנות מדיניות החזרות
רשתות מסוימות אשר רוצות לייצר אמון ונאמנות עם לקוחותיהן מציעות הטבות מסוגים שונים - למשל מדיניות החזרה נדיבה וסלחנית יותר, אבל לכל מהלך כזה יש פרצה
רשת הסיטונאות האמריקאית קוסטקו (Costco), מהגדולות בתחומן בכל העולם והגדולה במוצרים מסוימים עלולה לשנות את מדיניות ההחזרה הנדיבה שלה בעקבות מקרים רבים של ניצול המדיניות והחזרת מוצרים שבורים ו/או כאלו שנקנו לשימוש חד פעמי.
קוסטקו מוכרת בעקבות המודל העסקי שלה - מכירה של מוצרים בכמויות גדולות (משפחתיות) במחירים מוזלים ורק לחברי מועדון. בנוסף, החברה מציעה החזרות "ללא סיכונים, 100% ריצוי הלקוחות". אך כמות המקרים של לקוחות שמחזירים ספות ספוגות ומצחינות או מזרנים הרוסים. הביאו לכך שהנושא הפך לדיון חם ברשתות החברתיות.
בזמן שיש לקוחות אשר נהנים מהשירותים של קוסטקו והמדיניות הנדיבה של החברה בנוסף לאופציות נוספות בהתאם לסוג המינוי ולמרות הכל לא מוצאים את עצמם מחזירים מוצרים כי אין בכך צורך. הצד השני של המטבע עושה את ההפך ופוגע באמינות שקיימת בין החברה ללקוחותיה.
עוד ב-
הזעם ברשתות הגיע לשיא כאשר אישה מסיאטל קיבלה החזר מלא על ספה שרכשה שנתיים וחצי לפני כן רק משום שהיא לא אהבה את הצבע יותר. מעבר לכך, יוצרי תוכן מסוימים אף יצרו סרטונים סביב המדיניות הזו ובדקו עד לאן אפשר למשוך אותה - להחזיר עוף שננגס או לגו שהורכב. הדאגה של לקוחות רבים מובנת, אבל המודל של קוסטקו מוכיח את עצמו מעל ומעבר לאנשים שמנצלים זאת לרעה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



