כסף וצרכנות
רמי לוי, ויקטורי ויוחננוף: איפה קפצו מחירי העוף ב-30%?
במהלך ארבע השנים האחרונות זינקו מחירי סל העוף ברשתות המובילות בשיעורים מדהימים. יוחננוף מוביל את מירוץ ההתייקרויות עם עלייה של 30%, ויקטורי עם 25%, שופרסל דיל עם 17%, ואפילו רמי לוי המוזל רשם עלייה של 4% בלבד
הביקור השבועי בדלפק הקצב הפך למכה כלכלית קשה למשפחות הישראליות, כאשר סקר מקיף של TheMarker חושף זינוק דרמטי במחירי מוצרי העוף הבסיסיים. ניתוח השוואתי של ארבעת המוצרים הנמכרים ביותר ובהם חזה עוף פרוס ושלם, כרעיים ושוקיים מגלה תמונה מדאיגה.
על פי דה מרקר במהלך ארבע השנים האחרונות זינקו מחירי סל העוף ברשתות המובילות בשיעורים מדהימים. יוחננוף מוביל את מירוץ ההתייקרויות עם עלייה של 30%, ויקטורי עם 25%, שופרסל דיל עם 17%, ואפילו רמי לוי המוזל רשם עלייה של 4%. במבט על המציאות הנוכחית, סל העוף הבסיסי עולה היום בין 122 שקל ברמי לוי ל-150 שקל בשופרסל דיל - סכומים שהופכים את הארוחה הביתית הפשוטה לפריט תקציבי משמעותי.
כזכור, במקביל לנושא הבשר, הצרכנים הישראליים מתמודדים עם משבר חמור במוצרי החלב המפוקחים, כאשר לצד המחסור המתמשך בחלב, כעת נוסף גם מחסור משמעותי בשמנת מתוקה 38% שומן - אחד המוצרים הפופולריים והנמכרים ביותר במדורי החלב.
עוד ב-
על פי ישראל היום, בכיר בענף טוען כי יש מחסור במוצרי החלב המפוקחים, בעיקר בחלב ובשמנת. ההיצע לא מספק את הביקוש. אנחנו מבקשים כל הזמן עוד ועוד מוצרים, אבל כל רשת מקבלת הקצאות מוגבלות לפי היחס של הרשת בשוק וזה לא מספיק. במקרה של השמנת המתוקה, הבעיה מתחדדת עוד יותר כיון שרק תנובה ושטראוס (יטבתה) משווקות שמנת בפיקוח, כאשר תנובה משלטת בכ-90% מהשוק וטרה יצאה מתחום השמנת המפוקחת ומתמקדת רק בשירות בתי קפה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



