כסף וצרכנות

עשרות אלפי שקלים: עבר על חיובי אביו – והיה בהלם ממה שגילה

בדיקה בדפי האשראי של קשיש בן 81 חשפה חיוב חודשי ישן על שירות שכבר שנים רבות לא היה בשימוש. זו המסקנה החשובה שצריך ללמוד
מערכת ice | 
חובות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
האם אתם עוברים על החיובים החודשיים שלכם בכרטיס האשראי? ומה לגבי הוריכם המבוגרים. עבור חגי ליפשיץ, בדיקה אקראית בדפי האשראי של אביו בן ה-81 הפכה לגילוי יקר. 
לפי הסיפור שהובא באתר mako, ליפשיץ גילה תשלום קבוע של 87 שקלים בחודש לחברת "נטוויז'ן-סלקום" – שירות שלדבריו לא היה פעיל זה שנים רבות.
ליפשיץ מספר כי אביו אינו לקוח של נטוויז'ן כבר יותר מעשור, אך החיוב המשיך לרדת באופן שוטף מבלי שאיש שם לב. לדבריו, בחישוב לאחור מדובר בסכום מצטבר של אלפי שקלים, שלדעתו מגיע לכ-15 אלף שקל, ששולמו על שירות שלא נעשה בו שימוש.
נטוויז'ן, שבעבר שימשה כספקית אינטרנט ותיבות דואר אלקטרוני, פועלת כיום כחלק מקבוצת סלקום. אף שהמותג פחות בולט מבעבר, השירות עדיין קיים ויש לו מנויים פעילים. בניסיון להבין את מקור החיוב, פנה ליפשיץ לשירות הלקוחות של סלקום. לטענתו, נמסר לו כי מדובר במנוי ותיק מאוד, המנוהל באמצעות מערכת ישנה. עוד הוסבר לו כי החיוב כולל גם שירותי סינון דואר זבל לתיבת מייל המשויכת למנוי – תיבה שלדבריו אינה פעילה כבר כ-15 שנה.
בסלקום דוחים את הטענות ומציגים עמדה שונה. מהחברה נמסר כי הלקוח היה מנוי פעיל של נטוויז'ן לאורך השנים ואף עמד בקשר עם שירות הלקוחות בנוגע לשימוש במנוי. לדבריהם, מיד לאחר שהתקבלה בקשה לניתוק – השירות הופסק. בחברה מדגישים כי אינם מנתקים מנויים מיוזמתם, וכי ניתוק מתבצע רק לאחר פנייה מפורשת מצד הלקוח.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה