כסף וצרכנות

טסלה חטפה מכה בסין: תבצע ריקול ל-300 אלף רכבים

בצל הירידה במכירות במהלך חודש אפריל, מותג הרכב של אילון מאסק נאלץ לקרוא לתיקון מאות אלפי רכבים בגלל סיכון בטיחותי הנוגע לתכונת בקרת השיוט, החברה התנצלה בפני הלקוחות והסבירה כיצד יוכלו לממש את התיקון?
כפיר אדר |  1
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, pexels)

טסלה של אילון מאסק יצאה בקריאה להחזיר ביום שבת למעלה מ-285,000 כלי רכב של החברה בסין בגלל סיכון בטיחותי הנוגע לתכונת בקרת השיוט ברכב. על פי הבדיקה, ניתן להפעיל את מערכת בקרת השיוט בדגמים מסוימים כאשר נהגים מנסים להחליף הילוך או לגעת בטעות בבורר ההילוכים, וכתוצאה מכך הרכב מאיץ בשוגג.

הריקול כולל בין היתר 35,665 רכבי דגם 3 מיובאים ו 249,855 רכבי דגם 3 ודגם Y המיוצרים במפעל של טסלה בשנחאי. הלקוחות לא יידרשו להחזיר את הרכבים, במקום זאת הם יקבלו עדכון תוכנה בחינם מרחוק או באופן אישי כדי לפתור את הבעיה. טסלה התנצלה על התקלה ביום שבת בהצהרה שפורסמה בחשבון Weibo הרשמי שלה, אחד מאתרי הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בסין. טסלה אמר כי היא תמשיך להשתפר בהתאם לתקנות הבטיחות של סין.


"אנו מתנצלים על אי הנוחות שהדבר עלול לגרום לבעלי הרכב שלנו. בינתיים, טסלה תמלא בקפדנות את התקנות הלאומיות ותמשיך לשפר את הגנת הבטיחות שלנו ותספק בחריפות נהיגה מצוינת ובטוחה ללקוחותינו", אמר יצרן הרכב. סין הוכיחה שהיא שוק קשה עבור טסלה. לחברה היו חמש רשויות רגולטוריות סיניות המפקפקות באיכות מכוניות המודל 3 מתוצרת שנחאי.

מותג המכוניות החשמליות המוביל בסין מכר פחות מ-26,000 מכוניות באפריל, ירידה של 27% לעומת חודש מרץ, על פי נתונים שפרסמה התאחדות מכוניות הנוסעים בסין. הצניחה הגיעה כיצרניות רכבים חשמליים סיניים כמו Nio (NIO), Xpeng ו- Li Auto, דיווחו על מכירות מקומיות משופרות.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו כל חברת רכבים...
    טסלה 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד יהיה ריקול. גם לטויוטה עם הבלמים. שברולט ועוד... די להיתממות ותפסיקו עם הדרמה.
    סגור