כסף וצרכנות

מצטרף לחגיגה הדיגיטלית: בנק יהב יאפשר תשלום ב-Apple Pay

בנק יהב הודיע כי הוא הצטרף לאמצעי התשלום של אפל שהושק רק לפני מספר חודשים. בנק יהב: "אנחנו שמחים לאפשר ללקוחות הבנק ליהנות משירותי Apple Pay, המאפשרים להם לבצע תשלומים ללא חשיפת פרטי האשראי"
מערכת ice | 
בנק יהב, Apple Pay (צילום יחצ בנק יהב, ויקיפדיה)
בנק יהב הודיע כי החל מהיום (שלישי) לקוחותיו יוכלו לשלם באמצעות Apple Pay, שירות מאובטח, השומר על הפרטיות בביצוע תשלומים, ללא צורך במסירת כרטיס האשראי או מזומן לגורם אחר, וללא צורך במגע בכפתורים פיזיים, תוך שימוש ביכולות האייפון על מנת להגן על כל העברה.   
מעכשיו לקוחות יוכלו לקרב את ה-iPhone או ה-Apple Watch שלהם למסוף התשלום על מנת לבצע תשלום ללא מגע. כל רכישת Apple Pay  מאובטחת ומאומתת באמצעות זיהוי פנים (Face ID), זיהוי טביעת אצבע (Touch ID), או באמצעות קוד גישה של המכשיר וכמו כן, קוד אבטחה דינמי ייחודי חד-פעמי. שירותי התשלום של Apple Pay מתקבלים היום ברוב בחנויות מכולת, בתי מרקחת, מסעדות, בתי קפה, רשתות קמעונאיות ומקומות רבים נוספים. 
את בנק יהב ייצגו בחיבור עם אפל פיי, עורכי הדין אלון טבק ובן בהרב ממשרד טולצ'ינסקי מרציאנו כהן לויצקי ושות'.
בבנק יהב מסרו: "אנחנו שמחים לאפשר ללקוחות הבנק ליהנות משירותי התשלום המתקדמים של Apple Pay, המאפשרים להם לבצע תשלומים בצורה בטוחה ללא חשיפת פרטי האשראי. באמצעות שימוש ב iPhone וה- APPLE WATCH, הלקוחות יוכלו לבצע רכישות בישראל, בחו"ל ובאינטרנט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה