כסף וצרכנות

מאסק חתם את משימת החלל ההיסטורית עם תרומת ענק

ארבעת האסטרונאוטים הפרטיים ב-Inspiration4 ששוגרו על ידי SpaceX, חזרו לכדור הארץ, והשלימו את המסע הראשון למסלול של אסטרונאוטים לא ממשלתיים על ספינת חלל של החברה בבעלותו של מאסק, שחתום על תרומה ענקית לבית החולים לילדים בסנט ג'וד

כפיר אדר | 
אילון מאסק (צילום unsplash, אינסטגרם/ אילון מאסק)
המשימה הושלמה בהצלחה: ארבעת חברי הצוות בטיסה הפרטית הראשונה של ספייס X, חברת מעבורות החלל של אילון מאסק שהקיפה את כדור הארץ, נחתו הלילה (אור לראשון) בשלום מול חופי פלורידה.
הארבעה הקיפו את כדור הארץ כ-50 פעמים ושהו בסך הכול כ-71 שעות בחלל. לפני נחיתת חללית הדרגון של חברת SpaceX באוקיינוס האטלנטי, הם צייצו: "אנחנו מוכנים לחזור הביתה".
 
גם ספייס X בירכה אותם עם שובם לאטמוספרה וסיפקה תיעוד שלהם מתוך המעבורת: "הצוות של Inspiration4x - טיסת החלל האנושית הכל -אזרחית הראשונה למסלול - חוזרת לכדור הארץ, ברוך שובכם לכדור הארץ".
עוד עדכנו בחברת החלל כיצד בוצעה הכניסה חזרה לאטמוספרה: "עם הכניסה מחדש דרך האטמוספירה של כדור הארץ, פני השטח של הדרקון יגיעו לטמפרטורות של 3,500 פרנהייט. מגן החום של החללית מסייע להבטיח שהפנים לעולם לא יעלה על 85 פרנהייט בלבד".
 
אגב, שעות ספורות בלבד לאחר ש-Inspiration4 והצוות חזרו בשלום מהמסלול, אילון מאסק עזר למשימת גיוס כספים של בית החולים למחקר ילדים בסנט ג'וד, להסתיים בהצלחה גדולה, כאשר מנכ"ל SpaceX התחייב באופן אישי על 50 מיליון דולר, ודחף את התרומות מעבר ליעד של 200 מיליון דולר ליותר מ-210 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה