כסף וצרכנות

המיליארדר הראשון בתולדות הכנסת ספג מכה בדרך לראשות הליכוד?

הצעת חוק שיזם דוד אמסלם מהליכוד, מבקש להגביל את סכום התרומה של נבחר הציבור ובני משפחתו לצורך פעילות פוליטית ל-100 אלף שקל, כך שניר ברקת שעשה היסטוריה במרץ לא יוכל להשתמש בהון העתק שעומד לרשותו
כפיר אדר |  3
הכנסת (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
האם ניר ברקת, חבר הכנסת העשיר ביותר במשכן, לא יוכל להשתמש בהון הענק שעומד לרשותו במרוץ לראשות הליכוד? דודי אמסלם הגיש הצעת חוק שתמנע מח"כ ניר ברקת להשתמש בהונו בזמן התמודדות ולהגביל את סכום התרומה של נבחר הציבור ובני משפחתו לצורך פעילות פוליטית ל-100 אלף שקל.
בעבר כבר הגישו חברי כנסת בליכוד (בראשם אסנת מארק הצ״ח דומה). גורם בסביבת ברקת הגיב ליוזמה: ״דודי אמסלם יורה בתוך הנגמ״ש ופוגע בחברי ליכוד, במקום להתאחד נגד ממשלת בנט-לפיד״.
כזכור, בחודש מרץ האחרון ברקת הפך למיליארדר הראשון בתולדות הכנסת בעקבות ההנפקה המוצלחת בנאסד"ק בסכום שיא של 10 מיליארד דולר של חברת הפינטק 'איטורו' (eToro) שברקת הוא אחד ממשקיעיה המרכזיים וכך הוא גורף לעצמו נתח גדול שממצב אותו כמיליארדר מן המניין.
מדובר בהכפלה של הונו תוך זמן קצר, זאת לאחר שעל פי דירוג "פורבס", ב-2019, הונו של ברקת הוערך בשווי של כ-500 מיליון שקל, והיה כבר אז לפוליטיקאי העשיר בישראל וכעת הונו חוצה את מיליארד השקלים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קנאים (ל"ת)
    ******************** 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מבינים? ואחרי זה ביבי מייבב על חוק נגד ריצה של נאשמים
    רובי ניסים 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ראיתם מה הכלבלבים הצייתנים שלו עושים? בדיוק את מה שהוא יוצא כנגדו. אבל כשהאינטרס שלו הוא לחסום את ברקת שמאיים עליו בליכוד... אז כמובן שהכל כשר ושזה לא חוק פרסונלי.
    סגור
  • 1.
    סער 2
    א. גולן 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לדעתי ניר ברקת הוא סער השני.
    סגור