כסף וצרכנות

ברצלונה מעמידה למכירה מוצר לאוהדים בסכומי עתק

מועדון הכדורגל ברצלונה שמוצרי הפופ שלו נמכרים בכל העולם, יוצא בהשקה של פריט חדש, הפעם לא מתחום הפופ, מה שהולך להכניס הרבה כסף למועדון
מערכת ice | 
ליאונל מסי וברצלונה (צילום רדאד ג'בארה, ONE)
מועדון הכדורגל FC ברצלונה שיתף פעולה ישיק לראשונה סדרה של נכסים דיגיטליים, NFT,  אסימון בלתי ניתן לשינוי  במטרה לשפר את  הקשר לקהל הגלובלי שלו.
הסדרה תציג רגעים היסטוריים מההיסטוריה בת 122 השנים של המועדון, כזו הכוללת תצוגת גביעים מפוארת של 95 ניצחונות מקומיים ובינלאומיים, כולל 26 תארים בליגה הלאומית וחמישה תארים בליגת האלופות. רכישת הנכסים הדיגיטליים יתבצעו דרך שוק ה-NFT של Ownix, וצפוי להשיק בשבוע האחרון של נובמבר את הסדרה למכירה.
נכון לעכשיו לא ידוע סכום הנכסים אך ניתן להגיד שנכסים דיגיטליים מתחילים מחירים של אלפי דולרים ליצירות אנונימיות פשוטות, כשהמתוחכמות יותר שכוללות הנפשות וכדומה נמכרות במעט יותר שווי. נכסים דיגיטליים שאינם אנונימיים ומשויכים להקשר תרבותי רחב יותר כמו במקרה הזה, של נכסים המשויכים לאחד ממועדוני הכדורגל הגדולים וההישגיים בעולם, כבר עולים בהתאם וזה יכול להגיע לעשרות אלפי דולרים וצפונה.
כך, לדוגמה, נמכר הנכס הדיגיטלי על הציוץ הראשון בטוויטר שהבעלות עליו נקנתה ב-2.9 מיליון דולר, וכמו כן הילדה עם הבית הבוער של זואי רות שהפכה לתמונת מם פופולארית, נמכרה במאי האחרון בכחצי מיליון דולרים שהועברו במטבעות דיגיטליים.
 
גם טרנטינו הוציא השבוע סדרת נכסים דיגיטליים על קטעים בלתי ערוכים של שובר הקופות שלו "ספרות זולה", שעומדי למכירה פומבית וטרם הוכרז הסכום הסופי. אגב, ה-NFT הישראלי הראשון הוכרז השנה כשד"ר שקשוקה הוציא את המם-לב שלו למכירה.
רוכשי ה-NFT, הם למעשה רוכשי אומנויות מודרניים, שרוכשים את הבעלות על הפריטים שהם אינם נכס בר קיימא. וכמו במקרים של אספני אמנות מסורתיים גם כאן הצפי הוא עליית ערך לפריטי ה"אמנות" שיסחרו כדיגיטליים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה