כסף וצרכנות

שוד הצעצועים הגדול: הפשע שהדהים את גרמניה

שודדים פרצו השבוע לחנות צעצועים בגרמניה וגנבו כאלה בסכום כולל של עשרות אלפי אירו. אבל הדבר שהדהים את החנות והמשטרה היתה כמות המחשבה שהושקעה בביצוע השוד
מערכת ice |  1
פורץ (צילום TheDigitalWay / Unsplash)
רגע לפני חגי סוף השנה הנוצרית ורכישת הצעצועים כמתנות לילדים שמזוהה איתה, שודדים בגרמניה הצליחו להדהים את כולם במה שנראה כרגע כמו פשע מושלם.
 
לפי העיתון הגרמני דר שפיגל, ביום שלישי פרצו שודדים לחנות Toys World בעיר ליפשטאט, שנמצאת 60 ק"מ מזרחית לדורטמונד במדינת צפון הריין-וסטפאליה, ויצאו מנה עם ערכות לגו בשווי כולל של 35,000 אירו. אבל השיטה שלהם היתה הפרט המפתיע ביותר.
השודדים לא פרצו לחנות דרך דלת או חלון, אלא ניסרו את אחד הקירות בחנות, יצרו בו פתח בגובה ורוחב של מטר, נכנסו פנימה והתחילו להעמיס ערכות לגו. אך לא רק שהם פרצו לחנות מנקודה לא צפויה – גם בתוך החנות הם פעלו במשמעת קפדנית, פתחו כל ערכה וערכה, זרקו את התכולה לתוך שקיות זבל עצומות שכמה מהן נשארו מאחור, ואת הקופסאות השאירו על רצפת החנות. כך הם הצליחו לסחוב כ-100 ערכות לגו בלי שיתפסו נפח גדול בדרך למכירה בשוק השחור. בנוסף, הם הקפידו שלא להסתובב בחנות אל מעבר לאגף הלגו, למרות שיש בחנות צעצועים יקרים יותר.
מנהלת החנות, יאנה שומאכר, הסביה לדר שפיגל כי "החור היה בדיוק בקצה אגף הלגו. הם כנראה נכנסו מכאן והמשיכו בתכנון קפדני. הם כנראה ניהלו תצפיות מקדימות – אם היו ממשיכים להסתובב ברחבי החנות, האזעקה היתה מופעלת". היא ציינה כי המחזה שקידם אותה בבוקר היה "מראה של חורבן". חוקרי המשטרה עדיין לא הצליחו לפי הדיווח למצוא קצה חוט שיוביל אותם לגנבים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הבעיה כל הערבים שקבלתם (ל"ת)
    עע 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור