כסף וצרכנות

מהפכה על המדפים בסופרמרקטים: אלו המוצרים הבאים שיתייקרו משמעותית

אחרי מוצרי אסם, דיפלומט, קוקה קולה ועוד, גם מחירי הפסטות של מוצרי ברילה בדרך לזנק משמעותית ב-12% וההתייקרות מצטרפת להתייקרות של משקאות טמפו
מערכת ice |  6
איפה הסל הזול ביותר (צילום pexels פלש 90)
הגזירות על הצרכן הישראלי לא מפסיקות להגיע. אחרי שורה של העלאות מחירים מצד כמה מהחברות הגדולות במשק, אמש (רביעי) דווח גם כי שסטוביץ' תעלה את מחירי הפסטות של ברילה ב-12% נוספים וטמפו משקאות תעלה ב-10% את מחירי מוצריה.
רק לאחרונה אסם, ששולטת בשוק הפסטות הישראלי, הודיעה על זינוק במחירי הפסטה ב-6%. כעת, שסטוביץ' שנחשבת למתחרה העיקרית שלה מודיעה על עליית מחירים. לעומת אסם, מדובר בעלייה של פי 2, כאשר מדובר בהתייקרות של כ-12% לכל סוגי הפסטות, ממוצע בין 9% ל-15% על פי הסוג.
 
ההתייקרויות החדשות של שסטוביץ' יכנסו לתוקף ב-1 בפברואר 2022. הסיבה שעומדת מאחורי המהלך היא התייקרות חומרי גלם כמו קמח ושמן, כאשר גם העיכוב בהובלה הימית גובה מחיר מהחברות.
אבל זה לא הכל, אחרי יבואניות האלכוהול והחברה המרכזית שעומדת מאחורי קוקה קולה ישראל, גם טמפו מצטרפת לעליות המחירים ובמהלך החודש הבא מחירי מוצריה יזנקו בשיעור של עד 10%, זאת לאור עליות המחירים בעולם וגם העיכוב באספקה הימית.
 
על אילו מותגים תשלמו עכשיו יותר? יינות ברקן, וודקה אבסולוט, וויסקי בלנטיינ׳ס ומשקאות קלים מיובאים דוגמת נסטי, סן פלגרינו, פרייה וסאן בנדטו, וגם פחיות בירה גולדסטאר, מכבי והייניקן. אלו יצטרפו לכל היבואניות שכבר העלו מחירים
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ממש יקר צריך לבחור מה לקנות ומה לא
    שלומי 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לאן הגענו עובדים קשה מהבוקר עד הלילה וצריך לחשוב פעמיים אם ללכת לסופר
    סגור
  • 5.
    חרם צרכנים ! (ל"ת)
    רק 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    לקנות רק תחליפים זולים
    חכם 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שיחפשו פראיירים במקום אחר
    סגור
  • 3.
    לא קונה אף אחד מהמוצרים שהוזכרו
    הצרחן הקטן 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וחי טוב מאוד...
    סגור
  • 2.
    הגזימו ממשלת גזרות
    דיעה 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שני דרכים להלחם בגזרות הבלתי נתפסות 1.צריך לצאת ולהפגין עד שיורידו את המחירים ברחובות 2. לא לצרוך כלל את המוצרים הללו במשך חודש , ואם לא ירדו המחירים אזיי המוצרים יירדו מהמדפים ללא קונים ... בארה"ב זה עובד
    סגור
  • 1.
    צריכה נבונה
    צרכן 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הגיע הזמן שתהייה לנו משמעת צרכנית. כאשר מחליטים שלא לקנות, אז שבועיים או חודש לא קונים מאותו המוצר...מה קרה לא מתים מזה. הבעייה שאנו שומעים שייש עליותבקרוב רצים לקונים פי 10ממה שבאמת צריכים...למה ? בנוסף תמיד ניתן למצוא תחליפים על המדף למוצר שאנו מחפשים, נכון לפעמים צריך לחפש טוב...ויש לי הרבה דוגמאות כאלה . בקיצור הכל בידיים של הצרכן, בוא נשתמש בו. במקום שהיצרנים יחגגו עלינו. צריכה נבונה זה מה שנדרש.
    סגור