כסף וצרכנות

שר התקשורת מבטיח: מהפכת הסיבים בדרך לעשרות יישובים חדשים

יועז הנדל ביקר היום בעמק הירדן, שם אירח אותו ראש המועצה עידן גרינבאו. יחד הודיעו השניים שבקרוב ייפרסו סיבים אופטיים לכל יישובי המועצה ויאפשרו עבודה מהבית מהאזור שנחשב בעבר לפריפריה מנותקת
מערכת ice |  4
יועז הנדל (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
שר התקשורת, יועז הנדל, ביקר היום במועצה האזורית עמק הירדן והבטיח כי הסיבים האופטיים, שמאפשרים שירותים אינטרנט מהירים ויציבים יותר מאי פעם, ייפרסו בקרוב בכל רחבי יישובי המועצה.

"פה בעין גב כבר יש סיבים אופטיים – 1,000 מגה – וגם בשאר הקיבוצים באזור", אמר הנדל. "יש לנו עוד השלמות והרחבות בעוד שלושה יישובים – אבל עמק הירדן במהפכת הסיבים (...) ואפשרות לעבוד מרחוק, עם הרבה מאוד טכנולוגיה מתקדמת, ואנחנו רק נפתח את זה".
עידן גרינבאום, ראש המועצה האזורית עמק הירדן, המכהן גם כיו"ר איגוד ערים כינרת, אירח את הנדל לביקור ביישובי עמק הירדן וסיור בסובב הכינרת. בסיום הביקור, על רקע הכינרת, אמר גרינבאום כי הוא מודה למשרד התקשורת על קידום "מהפכת הסיבים, שבאמת מבטלת סוף-סוף את הפריפריה בעידן הדיגיטלי, ובמיוחד בעידן הקורונה, ואנחנו מחויבים לפריסת הסיבים האופטיים בכל היישובים שלנו – בקיבוצים כבר יש, ביישובים הקהילתיים אנחנו נגיע ביחד עם משרד התקשורת הכי מהר שאפשר".
 
מלבד הסיור בקיבוצים והביקור על שפת הכינרת במזג האוויר הנוח שהאזור מציע בחורף, נהנה השר גם מדג מושט טרי מהכינרת, והעלה בשיחה עם גרינבאום זיכרונות מתקופת שירותו הצבאי באזור כחלק מהקומנדו הימי, שמתאמן שם, כולל צלילות בנמל עין גב וצניחה אל תוך הכנרת במסגרת מופע ראווה ליום העצמאות ה-50.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שר חתיך וראש מועצה חתיך- ושניהם ראויים ונהדרים (ל"ת)
    אריאלה 02/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הנדל איש שקרן שפל ומושחת !!! (ל"ת)
    אסף 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אסף - אתה טיפש. אז כתבתי, ומה ?? נהיתה חכם כמו ערסאלם ? (ל"ת)
    איש שלום 02/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הישובים הקיימים עוד לא מתקנו במלואם (ל"ת)
    גילי 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור