כסף וצרכנות

בשורה עבור אלפי הישראלים באוקראינה: כך תדברו חינם מהנייד

חברות הסלולר במחווה חשובה לישראלים השוהים באוקראינה, ולאור המצב מעניקות ללקוחות חבילות גלישה ודקות שיחה חינם ללא עלות. כל הפרטים
מערכת ice | 
ישראלים באוקראינה (צילום pexels, pixabay)
אלפי ישראלים עדיין תקועים במדינת אוקראינה, וחברות רבות נרתמות עבור האזרחים הישראליים שמצאו את עצמם תחת המתקפה הרוסית ומנסים למצוא טיסות לישראל לברוח מהמלחמה.
עם הכרזת פוטין על מבצע צבאי באוקראינה וההפצצות שנשמעות באזור, בקייב הודיעו כי סגרו את שדה בתעופה בעיר, וכמו שדה התעופה גם המרחב האווירי סגור, כך שאין כלל טיסות יוצאות ונכנסות. ראש העיר בקייב הורה לתושבים להישאר בבתיהם ואזעקות עולות ויורדות נשמעות בשל ההפצצות הרוסיות.
ישראלים רבים נמצאים באוקראינה תחת אש המלחמה של פוטין, אחרי שלא עלו על טיסות החירום שהופעלו בשבועיים האחרונים מהמדינה. מדובר בהיקף של כ-8,000 ישראלים, חלקם מנסים כעת למצוא את דרכם החוצה מהמדינה, לאור תקיפת רוסיה שהחלה הבוקר.
 
בינתיים,  לאור המצב באוקראינה חברת הסלולר HOT mobile מעניקה ללקוחותיה השוהים במדינה חבילת אינטרנט ושיחות משמעותית, שתוכל להקל על הישראלים על דרכי התקשרות עם המשפחות בישראל.
בהוט מובייל יעניקו חבילה של 2 ג'יגה לגלישה בחו"ל ו-50 דקות שיחה לישראל ו/או דקות שיחה נכנסות מישראל - ללא עלות. השירות יופעל באופן אוטומטי וללא צורך בפנייה למוקד.

בעקבות המצב הביטחוני באוקראינה ועל מנת לשמור על הקשר עם קרובים ויקירים, תעניק 014 של בזק בינלאומי לכלל לקוחותיה 30 דקות שיחה ללא תשלום לטלפונים ניידים ונייחים באוקראינה.  כדי לקבל את ההטבה יש להירשם דרך מוקד החברה בטלפון: 5014*.
בתןך כך, גם חברת הסטארטאפ אופטימוב החליטה להעניק סיוע מיוחד לכל אחד מעובדיה באוקראינה שמעוניין לצאת מהמדינה על רקע סכנת המלחמה. אופטימוב מעסיקה עשרים עובדים ברחבי אוקראינה, רובם בתפקידי פיתוח, ושמונה מהם כבר נעזרו בסיוע כדי להתפנות למדינות אחרות באירופה עד שהמצב יירגע. בין המדינות שכמה מהעובדות והעובדים כבר יצאו אליהן נמצאות פולין, סלובקיה ובולגריה.
שירלי אברני, מנהלת ה-HR של אופטימוב, מסרה שהחברה בחנה מספר חלופות לסייע לעובדיה באוקראינה והחליטה על מתן מענק שמאפשר לעובדים ולמשפחותיהם לצאת מהמדינה ליעדים שונים. חלק מהעובדים כבר בחרו להשתמש במענק, עזבו את אוקראינה ומצאו מקלט במדינות אחרות באירופה, בעוד אחרים ממתינים להתפתחויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה