כסף וצרכנות

סימילאק מזהירה את הלקוחות: החזירו את המוצר

סימילאק מודיעה על ריקול בהמשך להודעה מלפני כשבועיים למוצר ספציפי, הריקול מגיע לאחר שנודע על מותו של תינוק בארצות הברית. לא התקבלו שום תלונות לגבי המוצרים של אבוט המשווקים בישראל
מערכת ice | 
סימילאק (צילום יחצ)
בהמשך להודעת האיסוף הוולונטרי שפורסמה ב- 19 לפברואר עבור המוצרים אלימנטום ו – HMF מעשיר חלב אם, כמשנה זהירות ובתיאום עם שירות המזון הארצי של משרד הבריאות, חברת אבוט הודיעה הערב (שני) כי היא מרחיבה את האיסוף הוולונטרי למוצר PM60/40 הניתן במרשם רפואי בלבד ומיועד לתינוקות עם בעיות כליה.
גם מוצר זה מיוצר במפעל Sturgis - הנמצא במישיגן ארה"ב. מס' אצווה 27032K80 תוקף המוצר 1 באפריל, 2023. האיסוף הוולונטרי מגיע לאחר שנודע על מותו של תינוק בארה"ב, שנמצא חיובי עבור Cronobacter sakazaki וניזון מ PM 60/40 מאצווה זו. מקרה זה נמצא עדיין בחקירה ובשלב זה מקור הזיהום טרם נקבע. לא נתקבלו שום תלונות בישראל לגבי מוצר זה.
יודגש כי  למהלך הנוכחי אין קשר לשאר מוצרי התזונה של חברת אבוט המופצים בישראל ובכללם מוצרי סימילאק המיוצרים במפעלים אחרים והינם בטוחים לשימוש. חברת אבוט מבצעת בדיקות איכות מקיפות על כל אצוות ייצור של תרכובות מזון לתינוקות, כולל בדיקות מיקרוביולוגיה בטרם שחרורם מהמפעל לשיווק. בבדיקות שנערכו על ידי היצרן לפני שחרורם מהמפעל, בבדיקה נוספת עם הגיעם לישראל עפ"י דרישות החקיקה וכן בבדיקות חוזרות שבוצעו לאחרונה – נמצא המוצר שלילי להמצאות חיידקים.
 
אם ברשותך המוצר PM60/40 מאצווה מס' 27032K80 תוקף 1 באפריל, 2023, או אחד המוצרים:  אלימנטום   או מעשיר חלב אם אל תשתמש במוצר. יש ליצור קשר עם הרופא שלך לגבי אפשרויות הזנה חלופיות מתאימות. 
בכל שאלה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של סימילאק בטלפון 1800-65-65-01
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה