כסף וצרכנות

השגריר האוקראיני ביקש מחברות ישראליות להטיל סנקציות על רוסיה

דיווחים גורסים כי פוטין יצרף לחזית הרוסית לוחמים מסוריה שיסייעו בלחימה בשטח בנוי בערים,מחיר חבית נפט מסוג ברנט זינק ל-130 דולר, תתאפשר הפוגה של מספר שעות בהפצצות כדי לאפשר לאזרחים אוקראינים לברוח
מערכת ice | 
פלישה רוסית לאוקראינה (צילום יוטיוב/ FOX 4 News)
המלחמה בין רוסיה לאוקראינה שמזמנת תמונות מחרידות מזירת הקרבות, נכנסת ליומה ה-12, כאשר נראה שההשתלטות של ולדימיר פוטין על המדינה השכנה הולכת ומתגברת. ice מביא לכם את כל האירועים, בזמן אמת.
17:00 CNN: שדה תעופה סודי הממוקם במזרח אירופה מספק נשק לאוקראינה לטובת הלחימה מול רוסיה.
16:00 האו"ם דיווח: 406 אזרחים אוקראינים נהרגו, 801 אזרחים נפצעו מתחילת הלחימה. 
15:50 שגריר אוקראינה בישראל, איבגן קורניצ'וק, נכנס למסיבת העיתונאים כשקסדה על ראשו כמחאה על סירובה של ישראל לסייע לאוקראינה הגנתית. כמו כן, קרה לחברות ישראליות להטיל סנקציות על רוסיה.
14:58 המועצה הלאומית לתקשורת אלקטרונית בלטביה הודיעה כי חסמה לא פחות מ-18 ערוצי תקשורת רוסים.
14:10 דיווח של BBC: הצלב האדום טוען כי רוסיה הטמינה מוקשים במסדרון ההומניטרי במריופול
13:44 ‏אלו המדינות שהטילו סנקציות על רוסיה ועכשיו הן על הכוונת של פוטין: אוסטרליה, בריטניה, מדינות האיחוד האירופי, איסלנד, קנדה, ליכטנשטיין, מונקו, ניו זילנד, נורבגיה, סן מרינו, סינגפור, ארה"ב, טייוואן, אוקראינה, מונטנגרו, שוויץ, יפן
12:26 רוסיה תומכת בהצעה של ראש סוכנות הגרעין הבין-לאומית, לקיים פגישה משולשת יחד עם האוקראינים כדי לדון בשמירה על בטיחות מתקני הגרעין במדינה, כך אמר שגריר רוסיה בסבא"א, מיכאיל אוליאנוב. עוד הוסיף: "אני מאמין שצ'רנוביל זה לא המקום הטוב ביותר בשביל פגישה כזו".
11:44 דיווח ברוסיה: המשלחת הרוסית למו"מ עם אוקראינה יצאה לבלארוס לסיבוב השלישי של השיחות בין המדינות.

10:32 לפי נתוני משרד הפנים הרוסי, כ-2,500 בני אדם השתתפו בהפגנות "לא מתואמות" במוסקבה, בהן נעצרו 1,700 בני אדם - כך דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית ריה. 
09:47 על פי משרד ההגנה הרוסי: "הפלנו 3 מטוסי סוחוי-27 אוקראינים, שני מסוקים ו-8 רחפנים", עוד דווח כי בסך הכל יותר מ-3,500 בני אדם נעצרו בעקבות ההפגנות ברחבי רוסיה
08:34 רוסיה תאפשר הפוגה בהפצצות לצורך הומניטרי, כדי לאפשר לכלל האזרחים להמלט מהאזורים המופגזים.
 
08:02 הפנטגון בהודעה מדאיגה: "לא ניכר שינוי בפריסת הכוחות באוקראינה, צבא רוסיה עודני מנסה לבודד את הערים קייב, חארקיב וצ'רניהיב".
07:45 נשיא אוקראינה זלנסקי הצהיר: "לא תהיה על הפגיעה באזרחים מחילה, אלא המבצעים יצטרכו לתת על כך את הדין. נרדוף את המנוולים שהרסו את המדינה שלו בפשעים שלו".
07:21 "הניו יורק טיימס" מדווח כי ארה"ב מספקת מידע מודיעיני לאוקראינה, הכוללים תמונות לוויין ויירוט תשדורות אלקטרוניות, שמגיע בתוך שעות ספורות מרגע.
07:08 דיווחים באירופה מוסרים כי רוסיה מגייסת לוחמים סוריים כדי שיסייעו בלחימה בשטח בנוי באוקראינה
 
06:55 חבית נפט מסוג Brent עלתה ביותר מעשרה דולרים, ונסחרת כעת בכמעט 130 דולר לחבית. הבורסות צונחות ברחבי העולם 

06:32 פולין מסרה כי עד כה למעלה ממיליון פליטים אוקראינים נכנסו אל המדינה, בגבולות עדיין מחכים מיליונים כדי להכנס למדינה השכנה לאוקראינה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה