כסף וצרכנות

משקיעים? מעוניינים במענקי הון? בשורה משמחת לאלפי ישראלים

מהיום, אלפי הפונים יוכלו להתכתב עם הרשות להשקעות בטלפון ובמוקד הדיגיטלי שבאתר האינטרנט, שרת הכלכלה והתעשייה האלופה (במיל') אורנה ברביבאי: ״אני רואה חשיבות רבה בשיפור השירות לאזרח ולכן אני שמחה להשיק את שירות הוואטסאפ החדש של הרשות להשקעות במשרד הכלכלה"
מערכת ice | 
המדריך למשקיע (צילום unsplash)
הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה משיקה שירות לקוחות חדש לציבור היזמים והתעשיינים, במסגרתו יינתן מענה ישיר ללקוחות על ידי גורמי המקצוע ברשות ההשקעות, באמצעות יישומון הוואטסאפ. 
מנהלי ועובדי הרשות להשקעות מובילים במהלך השנה האחרונה תהליך של הטמעת אמנת שירות ארגונית, במסגרתו הם מתחייבים לתיאום ציפיות ובניית יחסי אמון עם הלקוחות, תוך מתן שירות איכותי, אחיד ומבוקר.
 
הרשות להשקעות הציבה לעצמה את הגברת הפריון במשק כמטרתה העיקרית, ממנה נגזרים חמישה ערכים הנוגעים לאופן מתן השירות ללקוחות: התאמה למציאות העסקית, מקצועיות, שירותיות, שקיפות וחדשנות. 
במסגרת השירות החדש יחסכו זמני המתנה לנציגים במוקדי השירות של הרשות להשקעות שנותנים מענה מידי שנה לאלפי פונים.  
מערכת השירות החדשה זמינה לציבור הרחב במספר הטלפון 055-9727071 ובאתר האינטרנט של הרשות להשקעות.
המערכת מספקת ערוץ תקשורת ישיר בין מגיש הבקשות למענקים לבין הגורם המקצועי המבוקש. כמו כן יזמים בתחילת דרכם יכולים לפנות גם באמצעות הוואטסאפ והמוקד הדיגיטלי על מנת לקבל מידע כללי על מגוון השירותים והמסלולים שהרשות להשקעות מפעילה לחיזוק התעשייה בישראל.
במסגרת השירות החדש ניתן מענה רחב ומקיף – בין בשאלות מקצועיות על מסלולי הסיוע, בין בסיוע טכני במערכת המחשוב להגשת הבקשות ובין לצורך בירור מידע כללי.  כל אחת מהפניות תענה על ידי איש המקצוע האמון על הטיפול בנושא תוך התחייבות למענה מהיר ומקצועי. 
שלמה אטיאס מנהל הרשות להשקעות מסר במפגש השקת השירות החדש: "השקת שירות מענה ללקוח באמצעות יישומון הוואטסאפ, בנוסף לתהליכים רבים נוספים עליהם אנחנו עמלים בימים אלו, משקפים את ערכי השירות שלנו ונועדו לאפשר לציבור התעשיינים והיזמים  גישה קלה ומהירה יותר לגורמי המקצוע ברשות, לקצר את זמני ההמתנה וליצור שקיפות בנוגע לאופן ניהול התהליכים ברשות, כל זאת באמצעות שימוש בכלים ובפלטפורמות החדשניות והעדכניות ביותר. אני אומר לתעשיינים וליזמים – אין לכם סיבה לחשוש מהבירוקרטיה – אנחנו נלווה אתכם"
חפשו  ברשת 'המוקד הדיגטלי של הרשות להשקעות'
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה