כסף וצרכנות

רשות המסים חושפת: כמה תביעות פיצויים הוגשו בגלל 'עלות השחר'?

עד אחר הצהריים הוגשו 135 תביעות לקרן הפיצויים, עם 57 נזקים למבנים, 69 נזקים לרכבים ו-9 עבור אחרים, כך שסך כל הפניות עומד על 135. טרם דווחו וטופלו נזקי החקלאות בשל הגבלות בטחוניות שמנעו כניסה לעוזר עוטף עזה.
מערכת ice | 
מענקים (צילום shutterstock, unsplash)
רשות המסים פרסמה היום (שני) נתונים ראשוניים מעודכנים נכון לשעה 11:00 של פגיעות ברכוש, בחלוקה לסוג נזק ועיר, כתוצאה ממבצע "עלות השחר". יצוין כי תושבים רבים של אזור הדרום נעדרו מביתם ורק עם שובם ידווחו על הנזקים שנגרמו להם. להערכתנו מדובר בעשרות נזקים נוספים. שתי משפחות שביתן נפגע פגיעה ישירה ולא היה ראוי למגורים הועברו על ידי מס רכוש לדיור חלופי.
בסך הכל, אשקלון מובילה בדיווחים על נזקים כאשר נמסרו 28 נתוני פגיעות למבנה, 34 עבור רכב וארבע עבור אחרים, בסך הכל הוגשו 66 תביעות לקרן הפיצויים מס רכוש של רשות המסים ל'עלות השחר'.
 
בשדרות, היו 19 דיווחים על פגיעות במבנה, 20 עבור פגיעות ברכב, פגיעה נוספת ברכוש אחר ובסך הכל 40 תביעות לפיצויים. בערים נוספות נרשמו 10 תביעות מבנה, 15 לרכב וארבע אחרות בדרך ל-29 בסך הכל.
בסך הכל, הוגשו עד אחר הצהריים 135 תביעות לקרן הפיצויים, עם 57 נזקים למבנים, 69 נזקים לרכבים ו-9 עבור אחרים, כך שסך כל הפניות עומד על 135. טרם דווחו וטופלו נזקי החקלאות בשל הגבלות בטחוניות שמנעו כניסה לעוזר עוטף עזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה