כסף וצרכנות

נגד להט"ב? זו קרן הגמל ופנסיה שתחרים אתכם בחזרה

מור גמל ופנסיה לא תשקיע או תעניק אשראי לגופים המפלים לקוחות על בסיס דת, גזע, מין או נטייה מינית, ועדת ההשקעות של החברה עדכנה את מדיניות ההשקעות והאשראי שלה. אורי קרן, שותף ומנהל השקעות ראשי: "האחריות שלנו כגוף מוסדי לא מסתיימת בניהול השקעות מקצועי ואחראי, אלא גם בקידום ערכים של גיוון והכלה"
מערכת ice | 
סיוע לקהילת הלהט"ב (צילום unsplash)
ועדת ההשקעות של מור גמל ופנסיה עדכנה היום (שני) את מדיניות ההשקעות והאשראי שלה, והחליטה כי לא תשקיע או תעניק אשראי לעסק או גוף הידוע לה כי הוא מפלה לקוחות על בסיס דת, גזע, מין או נטייה מינית.
אורי קרן, שותף ומנהל השקעות ראשי במור גמל ופנסיה, אמר כי "כגוף מוסדי אשר מנהל את כספם של חוסכות וחוסכים, אנו מאמינים שהאחריות שלנו לא מסתיימת בניהול השקעות מקצועי ואחראי, אלא גם בקידום ערכים של גיוון והכלה. ההחלטה שלא להשקיע או להעניק אשראי לגופים המפלים על בסיס דת, גזע, מין או נטייה מינית, מדגישה את אחריותנו כלפי לקוחותינו ושותפינו העסקיים, והקהילה בכלל".
 
יודגש כי כחלק ממדיניות האחריות החברתית של קבוצת מור, הצהירה החברה כי היא פועלת לקידום שוויון מגדרי ועצמאות כלכלית לנשים. כחלק מכך, הקבוצה פועלת בדרכים שונות, בין היתר, בחרה מור בשחקנית קרן מור לקמפיין שלה, במטרה לאתגר את הפרדיגמה לפיה כסף הוא נושא יותר "גברי" במהותו, לצד ביטוי ערכי מקצועיות והתמדה המהדהדים את ערכי הקבוצה: מקצועיות ומחקר.
בנוסף, הקבוצה שואפת לפעול לשילוב נשים בתפקידי אנליזה וניהול השקעות בדרכים שונות, דוגמת פרסום "מודעות דרושות" בלשון נקבה וקורס מבוא לאנליזה שערכה בשיתוף עם אוניברסיטת תל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה