כסף וצרכנות

רמי לוי מטיס אתכם ליעד האהוב: כמה זה יעלה?

התחרות על הקו לאיסטנבול נמשכת: פגסוס, טורקיש איירלייס, אל על, ארקיע וישראייר הודיעו כי יפעילו מספר קווים בשבוע ליעד האהוב, כשישראייר אף הוציאה מחירון ודילים למלונות בעיר. כמה זה יעלה לכם?
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
התחרות על אחד מהקווים האהובים ביותר על ישראלים, איסטנבול, נמשכת ובענק. אחרי פגסוס, טורקיש איירליינס, ארקיע וישראייר, שהודיעו כי יפעילו את הקו, גם אל על הודיעה לאחרונה כי תתחיל להפעיל טיסות ישירות לטורקיה.
היום (רביעי) ישראייר, חברת התעופה בבעלותו של איש הסקים רמי לוי, הודיעה כי היא נערכת להפעלת 3-4 טיסות בשבוע לאיסטנבול החל מ-2.2.23 בימי ראשון, שני, רביעי, חמישי ושישי. מחירי הטיסות יחלו מ-119 דולר לכיוון. בנוסף, ישראייר הודיעה כי תציע מגוון חבילות נופש ללקוחותיה ביניהן: טיסה, לינה של שלושה לילות במלון  4 כוכבים החל מ-379 דולר לאדם בחדר זוגי כולל ארוחת בוקר. בהמשך תרחיב החברה את החופשות גם לריזורטים באנטליה.
 
הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות בישראייר, מסרה: "ישראייר מברכת על ההסכם פורץ הדרך במסגרתו החברות הישראליות יוכלו לטוס ליעד. איסטנבול הינה אחד מהיעדים האטרקטיביים ביותר  בקרב הישראלים ומשלבת מלונות מצויינים,מקומות בילוי ושופינג זול במיוחד כל זאת לצד טיסה קצרה המאפשרת קפיצה קטנה וזולה יחסית לחו"ל.
ישראייר מברכת את כל הגורמים העוסקים במלאכה ובטוחה כי נופשים ישראלים רבים יפקדו את היעד בשנה הקרובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה