כסף וצרכנות

התכנית ליוקר המחייה תעבוד? "צעד ראשון בכיוון הנכון"

נשיא התאחדות התעשיינים על התוכנית הכלכלית של ראש הממשלה ושר האוצר: ״צעד ראשון בכיוון הנכון, יש לוודא כי ההפחתה תגיע גם לכלל העסקים, על מנת שבאמת תוכל לסייע במיתון האינפלציה"
מערכת ice | 
רון תומר (צילום יחצ)
אחרי הצגת הנתונים לצמצום יוקר המחייה בישראל, נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר, הגיב לתוכנית הכלכלית של ראש הממשלה ושר האוצר ונשמע מסופק מאוד.
תומר אמר כי: ״אנו שמחים כי ראש הממשלה ביחד עם שר האוצר, עמד במרבית ההבטחה שהעניק בועידה שקיימנו טרום הבחירות, כי יקפיא את תעריפי החשמל, הארנונה והמים, אך יש לוודא כי ההפחתה תגיע גם לכלל העסקים, על מנת שבאמת תוכל לסייע במיתון האינפלציה".
 
עוד הוסיף: "אני אכנס לשיח עם משרד האוצר ומשרד הכלכלה כבר השבוע, על מנת לוודא הפחתת עלויות באופן נכון שתשפיע גם על העסקים, לאור הירידה במחירי הפחם בחודש האחרון. צמצום עיקר ההתייקרות הנו צעד ראשון בכיוון הנכון, להפחתת יוקר המחייה והגדלת הצמיחה במשק. על מנת לצמוח כלכלת ישראל צריכה להיות תחרותית, והדרך לכך היא הפחתת התשומות על המשק, שזינקו בשנים האחרונות בעשרות אחוזים והפכו לנטל של ממש על העסקים והתושבים בישראל".
לסיום טען: "אנו מקווים כי כעת ראש הממשלה ושר האוצר יאמצו את המלצותינו ויפעלו גם לחיזוק מחוללי הצמיחה במשק בהם הגדלת היצוא וההשקעה במחקר ופיתוח החיוניים להמשך צמיחתה של המדינה, בד בבד עם הפחתת הרגולציה הכבדה הפוגעת בסביבה העסקית של ישראל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה