כסף וצרכנות
קר לנו: המוצר שזינק ב-53% במכירות בישראל
הישראלים עולים מדרגה בחימום החורף: עלייה של 48% בביקוש לסדין חימום ועלייה של 53% בביקושים אחרי מכשירי מחממי רגליים
השבועות האחרונים הכניסו את הצרכנים לפרופורציות בכל הנוגע למזג-אוויר. אם חשבנו שאנחנו שרויים בקיץ מתמשך, המזג האוויר הקריר וסופות הגשמים שפקדו אותנו לאחרונה גרמו לתנורים, מזגנים ואמצעי חימום לעבוד שעות נוספות.
החורף מזמן לצרכנים שלל פתרונות חימום לבית, החל מתנור הספירלה הוותיק, מפזרי חום, תנורי הלוגן, אינפרה אדום ורדיאטורים וכלה במזגן, שהוא אמצעי החימום הנפוץ ביותר כיום. עם מזגן או בלעדיו, כמעט תמיד עולה הצורך בפתרון חימום כלשהו שיתאים לצרכים שלהם.
על פי נתונים של זאפ השוואת מחירים עולה כי בחודש דצמבר 2022, מתוך כלל מוצרי החימום, קטגוריית המזגנים מהווה כשליש מסך הביקושים, כאשר שאר הביקושים הם בקטגוריות רדיאטורים, מפזרי חום ותנורי חימום שונים. בנוסף עולה כי סוג אמצעי החימום המבוקשים ביותר מפזרי חום, תנורי הלוגן ואינפרה אדום, ופטריות חימום.
יחד עם זאת, אנו רואים שהישראלים גם מחפשים דרכים אחרות פחות קונבנציונאליות להתחמם בחרף הזה, שכן על פי זאפ בדצמבר 2022 הייתה עלייה של 48% בביקוש לסדין חימום ועלייה של 53% בביקושים אחרי מכשירי מחממי רגליים.
כמו כן, עליית המחירים והאינפלציה לא פסחה על קטגוריה זו ועל פי הנתונים של זאפ המחיר הממוצע בדצמבר 2022 של תנורי חימום עלה ב-10% בהשוואה לתקופה מקבילה ב-2021. בנוסף, המחיר הממוצע של מזגנים בשנת 2022 עלה ב-2% לעומת 2021.
עוד ב-
דרור זליט, מנכ"ל זאפ השוואת מחירים: "קטגוריית מוצרי החימום מתאפיינת לאורך השנים בזינוק בביקושים בסמוך לאירועי חורף משמעותיים (סופה, קור קיצוני וכו'), בדצמבר 2022 היו מעט אירועי חורף רציניים ולכן אנו צופים ששיאי הביקוש למוצרים אלה עוד לפנינו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



