כסף וצרכנות

סטימצקי משכללת את עולם הקריאה: מה הם השיקו?

סטימצקי השיקה את אפליקציית הקריאה שלה "סטימצקי דיגיטל". האפליקציה מציעה קריאת ספרים חווייתית ואפשרות לעקוב ולבחון את מגמות הקריאה של המשתמשים בה
מערכת ice | 
סטימצקי (צילום משה שי פלאש90)
חברת ״סטימצקי דיגיטל״ משיקה את אפליקציית הקריאה החדשה שלה: ״סטימצקי דיגיטל״ בעלות השקעה של כמיליון שקל. האפליקציה מציעה קריאת ספרים חווייתית, המשלבת מגוון עולמות תוכן לצד אפשרות ליצירת זהות אישית של כל קורא וקוראת ולצרוך ספרים על פי בחירה וטעם אישי.
המערכת הטכנולוגית של סטימצקי דיגיטל תאפשר לעקוב ולבחון באופן מדויק את מגמות הקריאה של משתמשים, מהירות הקריאה, דירוג ספרים על פי מידת פופולריות ופרמטרים נוספים אשר יסייעו להבין את הרגלי הצריכה של המשתמשים, ובהתאם לשפרה.
 
ניתנת האפשרות למשתמשים באפליקציה לבחור לעקוב אחר ״ארונות ספרים״ של ידוענים, אוהבי ז׳אנר דומה ואף לפתוח ״ארון ספרים״ לעצמם, שם יוכלו להציג לעיני כל את הספרים האהובים עליהם וכך גם ליצור מעין זהות תרבותית המאפיינת אותם. לרגל השקת האתר והאפליקציה, ״סטימצקי דיגיטל״  מאפשרת לכל אחת ואחד לבחור ספר מתוך קטלוג הספרים ובדרך זו לחוות את הקריאה הדיגיטלית והאישית.
לדברי לילך אטלי סמנכ"לית מכירות: "אנו רואים בספרים דיגיטליים דרך נוספת וחדשה לקריאת ספרים עם יתרונות רבים. רשת 'סטימצקי', הולכת להיות בהחלט שחקן מרכזי גם בעולם הספרים הדיגיטלי מתוך מטרה להוביל גם את התחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה