כסף וצרכנות

מטורף: האמן הישראלי חילק לצופים בהופעה רכב ב-70 אלף שקל

המנטור רועי עמוס, הפך למנטליסט הראשון אי פעם שעושה סולד אאוט של 8,000 כרטיסים בהיכל מנורה מבטחים, במופע ענק שערך כ-5 שעות, במסגרתו קיים על הבמה לעיני הקהל סשנים אמיתיים בלייב עם אנשים מהקהל וחילק מתנות גרנדיוזיות כמו רכב מסוג קיה פיקנטו בשווי 70,000 שקל ועוד
מערכת ice |  2
היכל מנורה מבטחים (צילום רוני שוצר, פלאש 90)
אמש (ראשון), לראשונה אי פעם בישראל, עלה המנטליסט רועי עמוס, על בימת היכל מנורה מבטחים שבתל אביב לעיניהם של כ-8,000 אנשים בקהל באירוע סולד אאוט, זאת כאשר כלל האנשים שהגיעו לאירוע הענק רכשו את הכרטיסים לאירוע מראש. 
מדובר בהישג חסר תקדים עבור המנטליסט רועי עמוס ובכלל, בעוד היכל מנורה מבטחים שמור בדרך כלל לזמרים בלבד, או למשחקי כדורסל של מכבי תל אביב בליגת ווינר סל, היורוליג, גביע המדינה או סדרות הפלייאוף בכדורסל.
 
היחיד בתחומו שעלה על בימת היכל מנורה היה המנטור הבינלאומי טוני רובינס, אך האחרון לא הצליח לעשות סולד אאוט לכל הכרטיסים. יש לציין כי לא נמכרו כרטיסים לוועדי עובדים ומועדוני הטבות מה שמגדיל את ההישג של המנטליסט הישראלי. 
רועי עמוס במופע בהיכל מנורה (צילום: ניר אמיתי)
במסגרת האירוע, שערךכ-5 שעות, סיפר עמוס את סיפור חייו המטלטל, נתן כלים וטיפים להתפתחות אישית ולהתמודדות עם משברים מכל הסוגים, קיים על הבמה לעיני הקהל סשנים אמיתיים בלייב עם אנשים מהקהל ואפילו חילק מתנות גרנדיוזיות כמו רכב מסוג קיה פיקנטו בשווי 70,000 שקל ועוד.
רועי עמוס במופע בהיכל מנורה (צילום: ניר אמיתי)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא ואליקו צריכים לעשות מרתון מי חופר חרטות יותר זמן
    אבי 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו אליקו אקמוליקו אתה חחחחח
    סגור
  • 1.
    בחלי
    אבי 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האמת הייתי בהופעה והתאכזבתי קשות.. הופעה שנפתחה באיחור גורף.. הבנו את סיפור החיים העצוב. אין בעיה עם זה אבל איפה החלק של לתת באמת כלים לאנשים שבאו לראות אותך במקום לדבר רק על עצמך ולאן שהגעת..איך עושים? מה התהליך? איך באמת מצליחים ?מי נגד מי? מדבר רק על עצמו ומוכר את עצמו שעה לפני הסוף מדבר על ההצלחה של המשרד שלו ואומר לא מוכר לכם בזמן שמראה שהקרוס עולה 4700 שח נו באמת!!!! מאוכזבים ובאנו מיקנעם בכדי באמת לקבל כלים ויצאנו מאוכזבים מזלנו היחיד מערס זה שברחנו לפני הפקקים תודה ! עזבו ששעה לקראת הסוף
    סגור