שיווק ופרסום

אסתי לאודר תתרום 30% מההכנסות: כך נראית הקולקציה החדשה

לכבוד חודש המודעות לגילוי סרטן השד, קבוצת אסתי לאודר יוצאת בפעילות מיוחדת בישראל. הקבוצה תשיק קולקציה ורודה במהדורה מוגבלת ותתרום 30% מההכנסות לאגודה למלחמה בסרטן
מערכת ice | 
הבושם של גו מלון (צילום יחצ)
חודש אוקטובר הוא חודש המודעות לבדיקות לגילוי סרטן השד, וכמידי שנה גם קבוצת אסתי לאודר מתגייסת למטרה. הקבוצה תעשה זאת דרך השקת מספר מוצרים ממותגי הקבוצה במהדורה מעוצבת ומוגבלת.
באסתי לאודר מספרים: "בתקופה שבה לא דיברו בגלוי על סרטן השד, הגב' אוולין ה. לאודר ראתה הזדמנות לחולל שינוי לטובה ולהביא למודעות למחלה כאבן יסוד בקידום נשים ובבריאותן. בשנת 1992, היא יצרה את הסרט הוורוד ויזמה את קמפיין סרטן השד שהעניק השראה לתנועה עולמית סביב המשימה החשובה מכל: לעזור ליצור עולם נטול סרטן שד לכולם".
 
ואכן מאותה שנה הקמפיין למודעות לסרטן השד וקרן הצדקה של קבוצת החברות אסתי לאודר מימן יותר מ-118 מיליון דולר עבור מחקר, חינוך ושירותי רפואה גלובליים להצלת חיים, מהם למעלה מ-93 מיליון דולר למימון מחקר רפואי.
השנה כאמור הקבוצה בישראל תמשיך לקחת חלק בפעילות. במסגרתה הקבוצה תשיק מהדורה מוגבלת של מוצרי טיפוח אייקונים, כשצבעם החדש הוא ורוד. כמו כן, 30% מהסכום שייאסף ממכירתם ייתרם לאגודה למלחמה בסרטן.

Moisture Surge של קליניק. קרדיט: יח"צ
בין המוצרים שיקבלו מייק-אובר ורוד הוא הסרום האייקוני של אסתי לאודר, הבושם של ג'ו מלון בניחוח Peony & Blush Suede וקרם הלחות של קליניק. 

הסרום של אסתי לאודר. קרדיט: יח"צ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה