כסף וצרכנות

נערכים למחסור במזון: "ישראל בשעותיה הקשות ביותר"

עשרות חברות ישראליות הסכימו לתרום מוצרי צריכה, ביגוד, ציוד רפואי וטואלטיקה בהיקף מאות אלפי שקלים. התאחדות התעשיינים וארגון לתת פועלים במתכונת חירום למען משפחות במצוקה ואוכלוסיות המושפעות מהמלחמה. נשיא ההתאחדות ד"ר רון תומר: "ציונות אמיתית, ביחד ננצח"
מערכת ice |  4
מכולת (צילום Istock)
בצל מלחמת ישראל בחמאס שגבתה את חייהם של יותר מ-800 נרצחים ישראלים, התאחדות התעשיינים וארגון לתת הודיעו היום (שני) על התגייסותן למען משפחות ואוכלוסיות המושפעות מהלחימה. בזכות עשרות חברות תעשייתיות ישראליות שהסכימו לתרום מוצרי מזון, ביגוד, ציוד רפואי וטואלטיקה בהיקף של מאות אלפי שקלים.
שני הארגונים צפויים לארוז ולשלוח אלפי חבילות ולהעניק מענה הומניטרי מיידי לתושבים במצוקה במוקדים שונים בכל רחבי הארץ, וביתר שאת בגזרה הדרומית והצפונית, ככל שיידרש. האוכלוסיות כוללות מפונים מיישובי עוטף עזה, חיילים בסדיר ומילואים בנקודות כינוס, משפחות שתיאלצנה לשהות לתקופה ממושכת במרחבים מוגנים, משפחות של פצועים בבתי החולים, קשישים וניצולי שואה ועוד.
 
נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר הוסיף: "כל התעשיות והתעשיינים שפנינו אליהן במשותף עם ארגון לתת, הביעו ציונות אמיתית ותרמו מזון, טואלטיקה וציוד, על מנת שלאף תושב ישראלי במצוקה לא יחסר דבר. גם עכשיו, במצב חירום ותחת מטחי הטילים, התעשייה הישראלית ממשיכה לפעול על מנת לשמור על המדפים מלאים. זהו הזמן של כולנו להישאר חזקים ומאוחדים. ביחד ננצח".

"עלינו להתגייס בחזית העורף". מנכ"ל לתת ערן וינטרוב (צילום: ארגון לתת)
מנכ"ל ארגון לתת, ערן וינטרוב חיזק את דבריו: "ארגון לתת פועל במתכונת חירום, על מנת להעניק סיוע לנפגעי המלחמה בעורף ולכוחות הביטחון בשטח, באמצעות חבילות סיוע ייעודיות הכוללות מוצרי מזון והיגיינה וציוד חורף. ישראל באחת משעותיה הקשות ביותר, ועלינו להתגייס בחזית העורף, על מנת לסייע ככל שניתן. גאים בשותפות עם איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים ובחברות הרבות שנרתמות לסייע, בחירום ובשגרה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא חסר אוכל
    סיו 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש המון מלאי במחסנים של כל הרשתות רק לוקח קצת זמן למלא את המדפים שרוקנו הקונים זה הכל אין מחסור במזון ודי להפחיד את הציבור
    סגור
  • 3.
    לשקול היטב מילים
    אמיתי 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כותרות כאלו משמעותם יצירת בהלה מיותרת בציבור שגם ככה מבוהל וזה גורם לנהירה המונית לסופרים וחיסול מלאים ואגירת כמויות גדולות של מזון נייר טואלט ושאר ירקות עד כדי כך שבאמת יווצרו חוסרים אבל לא מהסיבות הנכונות ולהזכירכם אנחנו גם אחרי חג סוכות בלי שום תקופת ביניים ישר נכנסנו ללחימה אז קצת פרופורציות רבותיי העיתונות ועורכיה
    סגור
  • 2.
    פתאאאם כולם מתחבקים. עוד שניה יחזרו לדקור את השני בגב!
    שמפו 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בראבו לאזרחים! תמשיכו. יש לכם עוד הרבה... ??
    סגור
  • 1.
    תרומה
    אבנר 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המשק נרתם לעזור למשפחות החלשות והגיבורים שמגינים על עם ישראל החרדים
    סגור