כסף וצרכנות

רמי לוי חושף: כך ירוויח 6 מיליון שקל עד ה-24.2.2024

חברת התעופה של איש העסקים בדיווח לבורסה: "בהתאם למתווה נקבע כי סכום התמיכה יעמוד על 220 שקל לכל טיסה והוא ישולם לישראייר עבור התושבים הזכאים בתקופה הקובעת שהינה מיום 12 בנובמבר 2023 ועד ליום 11 בפברואר 2024 או עד לסיום ניצולו המלא של התקציב שהוקצה לטובת נושא זה, לפי המוקדם מבין השניים"
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
בדיווח לבורסה לניירות ערך אמש (רביעי), חברת התעופה 'ישראייר' של איש העסקים רמי לוי מעריכה הכנסות בסך של לפחות כ- 6 מיליון שקל בעקבות תמיכה כספית צפויה מתקציב המדינה להשתתפות בטיסות עבור מפונים בטיסות בין נתב"ג לבין שדה"ת רמון.
בדיווח לבורסה הוסבר: "בהמשך להודעות בקשר עם המלחמה בעזה, החברה מבקשת לעדכן בדבר הנושא שבנדון. מאז החלה המלחמה בעזה חברת הבת, ישראייר תעופה מנהלת שיג ושיח עם משרדי התחבורה והאוצר לפיצוי וסיוע שיינתן לה בעקבות השפעות המלחמה ושיתוף פעולה לתמיכה בתושבים שפונו מבתיהם, וזאת במספר מישורים, בין היתר, באמצעות מימון הטסה של תושבים אשר פונו מבתיהם.

כמו כן נכתב במכתב לבורסה: "ביום 13 בנובמבר 2023 פרסם משרד התחבורה את מבחני התמיכה לחלוקת כספי תמיכות להשתתפות בעלות הטסת תושבי היישובים, שפונו בהתאם להחלטות הממשלה, לעיר אילת, בין נתב"ג לשדה"ת רמון. בהתאם למתווה נקבע כי סכום התמיכה יעמוד על 220 שקל (כולל מע"מ) לכל טיסה והוא ישולם לישראייר עבור התושבים הזכאים בתקופה הקובעת שהינה מיום 12 בנובמבר 2023 ועד ליום 11 בפברואר 2024 או עד לסיום ניצולו המלא של התקציב שהוקצה לטובת נושא זה, לפי המוקדם מבין השניים. התמיכה הכספית תינתן על ידי המדינה לישראייר בעד כל כרטיס עבור תושב זכאי שנמכר במהלך תקופת המתווה. משרדי התחבורה והאוצר עשויים להאריך את התקופה הקובעת ו/או את תקציב המתווה, לפי הצורך. ישראייר פועלת להגשת בקשה לתמיכה בהתאם להוראות המתווה".
כמו כן נכתב: "ישראייר מעריכה, במועד זה, כי ההכנסות הצפויות להתקבל במסגרת ביצוע המתווה יעמדו על סך של לפחות כ-6 מיליון שקל וצפויות להביא לשיפור במגזר הפעילות הפנים ארצי כפועל יוצא מהגידול בביקושים. כמו כן, ישראייר צופה לקבלת סיוע משמעותי ומלא מהמדינה ככל והמלחמה תתארך, בהקשר זה ויידרש סיוע, ומנהלת מגעים עם משרדי התחבורה והאוצר על מתווה סיוע מלא ומהותי, ככל שיידרש".
כמו כן נכתב: "הנהלת החברה סבורה כי פעילות ישראייר מהווה מפעל חיוני ואסטרטגי למדינה. החברה רואה חשיבות רבה בהירתמות בסיוע למפונים בתקופה זו, עושה ותעשה ככל יכולת ה על מנת לסייע, וכאמור, כבר כיום מקיימת מספר טיסות יומיות לאילת וממנה, לטובת חקלאי העוטף אשר פונו לאילת והחלו לחזור לשטחי החקלאות. יובהר כי הערכות החברה האמורות בדוח זה מהוות מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, על הערכות החברה נכון למועד זה. לפיכך, אין כל וודאות כי הערכותיה יתממשו, כולן או חלקן, והן עשויות להתממש באופן שונה מהותית וזאת בין היתר, בשל שינויים בגורמים שאינם בשליטתה של החברה או אם יתממש איזה מגורמי הסיכון החלים על החברה, המפורטים בדוח התקופתי של החברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריך לדעת לעשות כסף (ל"ת)
    עניה 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור