כסף וצרכנות

מענק חדש מ-3,000 עד 4,000 שקל: גם אתם יכולים לקבל

בכנסת אושר המענק לעובדים בחקלאות, מהתאחדות חקלאי ישראל נמסר: "אנו רוצים לברך על אישור ההסכם על ידי ועדת העבודה והרווחה. מדובר בהסכם חשוב ואנו תקווה שאכן יבצע את מטרתו ויעודד את התעסוקה בתחום החקלאות"
מערכת ice |  3
מענקים (צילום shutterstock)
היום (חמישי) אושרו בכנסת צעדי הסיוע לחקלאות, שם דרושים בדחיפות עובדים, לטובת הבטחת הייצור החקלאי ואספקת תוצרת חקלאית טרייה לאוכלוסייה. בעקבות המלחמה נוצר מחסור חמור בידיים עובדות בחקלאות. עובדי חקלאות ישראלים התגייסו ועובדי חקלאות זרים רבים ביקשו לשוב לארצם. וכעת אושרו המענקים שיוכלו לקבל עובדים.
בהמשך לאישור המענקים של עובדים חדשים בתחום החקלאות על ידי ועדת העבודה והרווחה, מהתאחדות חקלאי ישראל נמסר: "אנו רוצים לברך על אישור ההסכם על ידי ועדת העבודה והרווחה. מדובר בהסכם חשוב ואנו תקווה שאכן יבצע את מטרתו ויעודד את התעסוקה בתחום החקלאות. כידוע, החקלאות ספגה מכה קשה במהלך הלחימה וכיום סובלת ממחסור חמור בידיים עובדות".
עוד נמסר: "אנו מודים למשרד האוצר, למשרד החקלאות ולביטוח הלאומי על ההגעה להסכם זה. במקביל, נציין כי עדיין קיימת בעיה קשה אצל חקלאים שהמשק שלהם התבסס על עובדים פלשתינים ובעיקר באלה של חקלאות עונתית, מה שיכול להשפיע גם על העונה הבאה".
כמו כן, עקב פינויים של תושבים רבים מביתם נוצר קושי בהגעת עובדים למקום עבודתם זאת בשעה שקיימת חשיבות רבה בשמירה על רציפות תפקודית ושמירה על הביטחון המזון של כולנו. יציאה לעבודה הינה חלק מהמאמץ המלחמתי ומחוסנו של המשק. 
 
להלן פירוט מענק תמרוץ יציאה לעבודה בחקלאות: המענק יינתן לכל עובד חדש בענף, בסך של 3,000 שקל לחודש. המענק ישולם על-ידי הביטוח הלאומי, המענק יינתן על בסיס חודשי, בעבור העסקה של חודשיים (שני חודשים) לפחות.   מענק מוגדל של 4,000 שקל לעובד המתמיד בחודש השלישי מענק של 200% מהסכומים מעלה לעבודה ביישובים שפונו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יוזמה מבורכת אבל...
    עוד אחת 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם לא מתקשרים כדי שאוכל ללכת לעבוד חחח השארתי פרטים ועד היום הם לא חזרו אלי. חבל, מפסידים אנשים רציניים סתם.
    סגור
  • 1.
    בדיחה ועבודה בעיניים
    איתמר רבינוביץ 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לאחר 284 ניסיונות התקשרות .. ולאחר שחזרו אליי נודע לי שאין תקנים פנויים בעוטף או באזורים מפונים. וזה פשוט בושה וחרפה. אז תפסיקו לרשום שטויות בלי ביסוס. והכי מצחיק בעולם. שזאת שדיברה איתי היא ערבייה . כאילו יש גבול לכמות הבדיחה
    סגור
  • צודק
    עוד אחת 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אלי לא חזרו. סתם עשו בהלה והבטחות ובפועל הם כנראה לא באמת צריכים. היו צריכים לעשות את זה לכול הארץ ואז היו מספיק תקנים
    סגור