כסף וצרכנות

התאחדות התעשיינים: "המפעלים חזרו לתפוקות מלאות, נפגענו קשות"

נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל אירח כ-30 נספחים כלכליים לסיור בקיבוצי העוטף שנפגעו ב-7 באוקטובר. בין המפעלים בהם ביקרו: "כפרית" בכפר עזה, "פולירון" בזיקים ו"אורן-משי" באשקלון. ד"ר רון תומר: "כולנו מאוחדים כי צריך להתגבר על כל המכשולים, ולהמשיך לפעול בכל מצב"
מערכת ice | 
ד"ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים בסיור בקו העימות (צילום התאחדות התעשיינים)
נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל, ד"ר רון תומר, אירח השבוע כ-30 נספחים כלכליים לסיור בקיבוצי העוטף שנפגעו במתקפת ה-7 באוקטובר ולביקור במפעל "כפרית" שבכפר-עזה, במפעל "פולירון" שבזיקים ובמפעל המאפים "אורן-משי" שבאשקלון.
הנספחים מארה"ב, בריטניה, צרפת, יפן, הודו ועוד, שמעו מד"ר תומר סקירה כלכלית על המצב בישראל בעקבות המלחמה והאתגרים שבפניהם היא ניצבת. ד"ר תומר ציין לטובה את התעשייה הישראלית שפועלת תחת אש גם בימים אלה, בעיקר בדרום ובצפון ומצליחה להמשיך ולספק, על-אף המחסור בעובדים והסכנות הרבות, תוצרת ישראלית לכל בית בישראל. כמו כן הגיע לסיור נציג מחלקת הכלכלה של משרד החוץ, רון גרסטנפלד.
 
נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר: "היה לנו חשוב כי גם הנספחים הכלכליים, אשר מייצגים בישראל את מדינתם בפן הכלכלי ונמצאים בקשרים הדוקים עם הפורומים העסקיים של מדינת ישראל, ייחשפו גם לתעשייה שלנו בדרום אך גם לזוועות הטבח של ה-7 באוקטובר, ויבינו עם איזה אויב אכזר אנו מתמודדים".
 
"גם התעשיות והעסקים בדרום נפגעו קשות כתוצאה מהמתקפה והנספחים ביקרו במפעלים שנפגעו, אך היה לנו חשוב להראות לנספחים הזרים כי למרות ירי הטילים והמלחמה המתמשכת, כולנו בתעשייה הישראלית מאוחדים בדעה כי צריך להתגבר על כל המכשולים ולהמשיך לפעול בכל מצב, ואכן לתעשייה יש כושר התאוששות מדהים- כל המפעלים חזרו לתפוקות מלאות וחשוב שהנספחים הכלכליים יראו ויפיצו בעולם, שהמשק הישראלי חזק, והוא ממשיך לייצר בכל הכוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה