קריפטו

הונאות קריפטו? לא בבית ספרנו: זו המדינה שתנסה לשים סוף לתופעה

דרום קוריאה הודיעה כי תתחיל לבצע ביקורות קפדניות על פלטפורמות מסחר של קריפטו, במטרה למנוע או לכל הפחות לצמצם את תופעת ההונאות במטבעות הדיגיטליים והלבנות ההון
מערכת ice | 
הונאת קריפטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דרום קוריאה החליטה לצאת בצעד חסר תקדים בתחום פיקוח על הסחר במטבעות קריפטו, כאשר היא מתכננת לבצע ביקורות קפדניות במיוחד בכל הנוגע לתחום, ובכך תנסה "לחסל" פלטפורמות מסחר שאינן חוקיות, או שאינן עומדות בתנאים שהציבו הרשויות במדינה האסיאתית.
כמו מדינות רבות, גם בדרום קוריאה מתבצעות הונאות קריפטו והלבנות הון כתוצאה מפיקוח שאינו הדוק. מתוך כך, הרשויות הקוריאניות יבצעו סקירות מקיפות על כל הפלטפורמות שמציעות אופציות מסחר בין המטבעות הדיגיטליים, מה שאמור לנסות להפחית את הבעיה המדוברת.
מדובר במהלך שירחיב את תחום המסחר, משום שחברות גדולות רבות חוששות להיכנס אליו מחשש שיהיו חשופות לסיכונים ופריצות. בנוסף, הרשויות יצליחו לאתר עבריינים ולדכא עסקאות לא חוקיות, ובכך ישרו בתחום תחושת ביטחון.
כמו כן, היום (שני) מטבע הביטקוין הצליח לשבור שיא של יותר משנתיים כאשר חצה את רף ה-50 אלף דולר. מדובר במהלך שאותו אנליסטים חזו, ויש אף בכירים רבים בתחום שמאמינים כי הוא ישבור שיאים נוספים כאשר הוא צפוי לחצות את רף ה-70 אלף דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה