קריפטו

אירוע חציית הביטקויין מתקרב: האם המשקיעים עומדים להרוויח בגדול?

משקיעים ברחבי העולם, ממתינים בקוצר רוח לאירוע חציית הביטקוין שיערך ביום שבת הקרוב. במהלכו, תיחתך בחצי כמות הביטקוין המתקבלת מפעולות הכרייה. האם כל זה יגרום למשקיעים הגדולים לזנוח את ההשקעות בבינה מלאכותית ולשוב להשקיע במטבעות קריפטו? כל הפרטים
מערכת ice | 
כריית ביטקוין (צילום freepik, pixabay)
משקיעים רבים ברחבי העולם, ממתינים בקוצר רוח לאירוע חציית הביטקוין שיערך ביום שבת הקרוב. למי שלא מכיר, אירוע חציית הביטקוין, מתרחש פעם בארבע השנים ועד כה לאחר האירועי החצייה הקודמים, השווי של הביטקוין זינק בצורה חסרת תקדים.
במסגרת אירוע החצייה, כמות הביטקוין הנכרה תקוצץ בחצי ולאחריו, כמות הביטקוין שכורי המטבעות יוכלו להרוויח בכל יום תקוצץ בחצי מ-900 ל-450. אם מסתכלים על מחירו הנוכחי של הביטקוין (62,654 דולר), האירוע הקרב ובא עלול לגרום להפסד של קרוב ל-10 מיליארד דולר לתעשיית הקריפטו ולכורי המטבעות.
 
אירוע חצייה הביטקוין, מתקיים מאז שנת 2012 כשזה שיתקיים השנה, יהיה הרביעי במספר. חציית הביטקוין, תוכנה מראש על ידי יוצר הביטקוין המסתורי סאטושי נאקאמוטו, על מנת לשמור על המכסה של 21 מיליון מטבעות במטרה למנוע לחצים אינפלציוניים כמו אלה המשפיעים על מטבעות רגילים. 
כיוצא מכך, למרות ההערכות, יש לזכור יש לקחת בחשבון שלאחר אירועי החצייה הקודמים, מחיר הביטקוין, זינק ואף עזר לקזז את הירידה המחזורית בתגמולים לכורים ואת העלויות הגבוהות יותר. 
מאז ומתמיד, כמויות האנרגיה הנדרשות עבור כריית המטבעות היו גבוהות, אך הזינוק שהוא הביא למחיר הביטקוין, עזר לקזז את עלויות האנרגיה ולעודד צמיחה בכרייה. על מנת להצליח לכרות מטבעות חדשים ולקבל את התגמול, (שלאחר החצייה, ירד לאחר ל-3.125 ביטקוין מ-6.25), חברות הכרייה זקוקות לכוח מחשוב משמעותי. החברות מתמודדות גם עם תחרות גוברת עם תעשיית הבינה מלאכותית, שמחזיקה בהון עצום שמקשה על הכורים להשיג תעריפי חשמל מועדפים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה