קריפטו

הקריפטו היומי: הירידות חוזרות, האם הביטקוין שרד?

חוסר הביטחון המתמשך ותחזיות שחורות לעתיד השוק גורמות שוב לירידות של המטבעות הדיגיטליים, כאשר היום המטבע הגדול והמרכזי ביותר הוא זה שסופג את הפגיעה המשמעותית
מערכת ice | 
מטבעות קריפטוגרפיים (צילום pixabay)
כל מטבעות הקריפטו המרכזיים רשמו היום ירידות, לאחר מספר ימים שבהם הם עלו באופן אחיד או לכל הפחות חלקם עלו וחלם ירדו. עם זאת, הירידות היום היו בשיעורים מתונים בלבד. הסיבה לכך עשויה להיות הצהרה של הבנק המרכזי של הודו באמצע השבוע שפורסמה ביומיים האחרונים בתקשורת המערבית, השוותה בין מטבעות דיגיטליים להונאות פירמידה וקרא לאסור כל פעילות קריפטו במדינה – אך היא עשויה באותה מידה להיות הציוץ של הכלכלן פיטר שיף, שצופה שביטקוין ייפול לאפס בעתיד הקרוב.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, רשם את הירידה הגדולה ביותר היום, בשיעור של 1.65%, למחיר של 43,258 דולר למטבע ושווי שוק של 819 מיליארד דולר.
את'ריום, המטבע השני בגודלו, ירד בשיעור של 1.54% למחיר של 3,070 דולר למטבע ושווי שוק של 366 מיליארד דולר.
ביננס קוין, המטבע של פלטפורמת המסחר המובילה למטבעות קריפטו, ירד באחוז אחד בדיוק למחיר של 425 דולר למטבע ושווי שוק של 70 מיליארד דולר.
ריפל ירד בשיעור של 1.32% למחיר של 81 סנט ושווי שוק של 39 מיליארד דולר, ובטווח השבועי הוא רשם את אחת הירידות המשמעותיות ביותר – 7.75% - אך הוא עדיין שומר על המקום השישי בטבלה בהפרש נוח למדי.
 
המטבע שאותו עקף ריפל, כידוע, הוא קרדאנו, והוא ירד היום ב-1.3% למחיר של 1.07 דולר למטבע ושווי שוק של 36 מיליארד דולר. בטווח השבועי הוא היורד הגדול – 11.13%.
ודוג'קוין ירד אמנם בפחות מאחוז – 0.93% - אך בשיעור שבועי הוא ירד ב-7.29%, הירידה השנייה בשיעורה בטבלה, והוא מדשדש במקום ה-12 בלבד בטבלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה